2008年5月28日 星期三

菠蘿迷

今日下晏企左出大堂幫手答問題….不過有d我都唔多識答….以我緊餘既知識去幫補…….只係希望可以快d打發到d蟻唔好再”嬲”住我…快d走……我只係企左一個下晏兩個幾鐘我已經覺得好攰…..仲攰過一日做野既份量…..d人又高過我喎…d阿叔個口又臭喎…….仲有d同我好fd咁搭膊頭呀…超癲囉….難為有d同事要日日都要出去…..佩服gil哥哥…..每日都要係出面….以後唔敢笑佢喇…..d人真係好癲…..對得佢地多真係會死……..番到屋企攰到一個字都諗唔到….論文…俾我懶一日啦…….阿sir你聽日做咩又打俾我呀



好開心…因為8月又可以睇舞台劇喇….就係the sound of music—-仙樂飄飄處處聞喇……呢套真係十分熟呀…因為以前一到除夕國際台就會播…我又會一定睇…如果今次賜應該會睇得更加投入呀….因為上次睇cats..之前唔知個故仔講乜…但都覺得好正…可能係因為未睇過呢d咁大型既舞台劇啦…..上一次買最平飛..個位都唔錯…今次就買左貴一級既….希望會有好既景觀啦…..所以我都幾期待星期五既flamingo演出..因為第一次買最貴既飛呀~~~



家傳戶曉….睇戲哥時已經覺得好好睇喇





今晚我家的菜…葡式燴馬介休….好入味既呢




好開心今晚既飯後果係我的至愛….身型一流呀




成個菠蘿唔見左既過程已經俾大家睇哂喇

沒有留言:

張貼留言