2008年5月20日 星期二

新眼鏡惹的禍?

都唔知呢排搞乜鬼…成日都做錯野…..今日又再做錯野…開錯左張單….以為自己少左錢…..本來我都無乜野…..但係之後不停俾人嚇之下……搞到我心情都唔係幾好咋……….




又唔係我唔想叫哥個野番黎….係佢個電話打極都搵唔到佢之嘛….都唔知點解成日都係咁…..d人留哥d電話….一有事搵佢地既時候…係永遠都搵唔到佢地既….不如唔好留好過…..


今帶左個新眼鏡番工….d同事既反應好一致….就係好搞笑….好滑稽….同埋好cute…..(唔係下話…好cute?)….仲有人話我似林亞珍tim呀….不過我覺得似佢都幾好..好似全部都係負面既咁….完全得唔到25歲或以下既青少年組所認同……不過我都欣然面對…因為我好鐘意個眼鏡…所以唔理其他人笑我係傻仔啦

仲有人話可能我今日帶左呢個眼鏡黑住我….但我唔信!




好想每一日都好似佢咁開心




雖然我今日做錯野我知係我自己唔0岩….但係我係唔會怪責我自己架…..因為我會希望自己下次可以做好d…唔好再犯同一個錯誤…….所以我好希望小貞可以係度送一個好大既字俾我

沒有留言:

張貼留言