2008年5月23日 星期五

後後補生日會?!

YeahYeahYeah…..YeahYeahYeah…..YeahYeahYeah…每到星期五…就有一種難以講出口既興奮!!!!!!!!!比起星期六同星期日都有過之而無不及呀~所以就算有幾多野做都係可以原諒既…..呵呵今日下晏又有下午茶食…有人今日請sasa食老佛爺既水果撻…..超大個…佢同左我地一齊分享….個撻超正…..食完有如沐春風的感覺~(形容得好誇張)…好可惜好景不常…今日下晏放左工之後要留係度開會…….開左成個鐘…成六點九先放工….分享計劃…查實我地真正得益真係…..好多……….希望快d過左六月就好喇



好彩今日有個後後補既生日會…個後後補生日會個起由就係因為上次幫媽媽慶祝生日時去食比薩…大家都覺得唔夠喉…於是老屈老豆再請多次食日本野….唔知再有無後後後補生日會呢??…我發現我個blog好多相都係關於食既…..又係金澤度食…好味又抵…食個二人套餐兩佰幾蚊…咁我地三個人再叫d其他野食….



介紹下個餐先:

首先係芒果蟹子沙律





帶子什錦刺身




什錦壽司..好好味




什菜天婦羅+蝦天婦羅…兩碟溝埋一碟…但影哥時已經被人食哂d蝦




仲有每次都要叫既鹽燒鯖花魚…..真係好好味




仲有煙肉香姑炒飯..本身既鰻魚炒飯仲好食..不過佢今日無鰻魚




蜆肉麵豉湯…真係有兩隻蜆架




貪你兩個人唔夠飽仲要俾雪糕你吃




由於我地三個人所以以上既食物係不能滿足我地既…..另外再叫

甜蝦刺身……好大隻呢




仲有比甜蝦更大隻的牡丹蝦~




比併下邊隻大d先




仲有赤貝壽司+蟹子壽司




我和過氣壽星女




查實我地一家三口真係好變態可以食咁多野….不過我建議鴨妹們下次可以一齊係哥度食喎…因為價錢都ok既



臨走時仲俾我行過一間床上用品鋪見到新的……..未見過架..好想訓係佢上面




明天我要俾心機…..打敗論文阿sir….

沒有留言:

張貼留言