2008年5月15日 星期四

最後的朋友

今日唔多唔少….做事洽洽好….雖然其中做錯左d小事….但無損我今日既心情~因為聽日就到friday喇….一到friday就萬事有商量~~~

小貞今日無番到工好悶……中午接更時得一個人…..隔離哥兩個窗都無人…感覺好寂寞…可能就係因為咁寂寞就令我做錯野喇…..

今日好似無咩特別既事發生過喎…所以關於今日可以係無咩野講…..好期待聽日幫媽媽補祝生日呀..希望聽日快d放工啦~



唔知佢依家大個左幾多呢?好想佢快d番黎俾我抱下呀





仲有呢張相不得不提….因為呢張相係泰國影既…事發係2006年既聖誕….大家一早起身出發係酒店門口影下相呀…吹下水…有人發起話:不如影我地個影囉…再用隻手整L-O-V-E同個心形丫(我地有5個人)….我即刻搶做心型..因為最簡單…都唔知個E字點整呀….誰不知…我地睇番張相..負責做E字既欣欣杯竟然……….



左起:小貞,毛寶,SASA,欣欣杯的E,我




睇番個E字好恐怖呀…好似怪物做出黎咁…仲要做得比任何一個字都要似呀…當我地知道左個竅門之後我地就一齊影左呢張相喇…..



一堆怪物





噢…噚日開始睇一套日劇..最後的朋友…極級好睇!!!!係youtube度睇….係由”交響情人夢”既野田妹做既…今次佢破格演出做tb….

但好境不常今日諗住再上去睇已經整走哂….咁我依家點算呀

沒有留言:

張貼留言