2008年5月18日 星期日

換左阿sir好悶呀

呵呵呵……….今日又要番學喇…仲要番成九點鐘…攞我命…噚晚仲要三點先訓…..我覺得我起到身都好叻喇…..佢使唔使真係咁認真九點三就點名呀



好悶…愈上愈悶….好不容易先等到一點鐘食飯…我地今日去左東望洋餅店度食




好搞笑….佢除左有餅賣樓上度仲有得坐低飲咖啡咁……不過我覺得d野飲好貴…..全部都要廿幾蚊…..廿幾蚊應該可以食到個碟頭飯…..所以同毛寶叫左一杯野飲兩份就算…




偷了sasa的焦糖意大利白咖啡黎影相….好有意境呀張相




唔知毛寶食緊咩呢…….個口好大呀




好好味既三文治……不過都差唔多要廿蚊




我每次去買包都必買既千層多士~yummy..影之前已經忍唔住食左啖




唔係最好味但肯定係最飽既巨型熱狗…由我一個人包辦




所以呢個就係我既午餐喇~好飽…到夜晚仲好飽




由於上堂太悶喇………….不得不搵d野黎自娛一番……




頂唔順….個樣超得戚…要同大家分享我得戚既一面




好彩今日做完堂上練習就可以放學…..之後行番出去d有生氣既區域…..去左配新眼鏡…..聽日有得攞….好野有新眼鏡帶喇…不過大家唔知覺得點呢?我覺得我好似林阿珍呀……..




跟住夜晚就去左同阿roy食飯…..因為今日到佢牛一….生日快樂



行去配眼鏡時就見到呢幅咁過癮既畫




幾時先有第六話既ruka呀

沒有留言:

張貼留言