2008年5月16日 星期五

後補生日會

唔知點解星期五既下晏咁鬼多野做既…..做到我個口噴哂白泡….不過唔辛苦又點得世間財丫…..好似今日咁有糧出~不過好可惜週末都係要番學…間接減低左消費力….0徙哂!..好彩我今朝都有做到惡霸…sa有留到佢d粥俾我食…令我今朝得到溫飽…謝謝sa….都好開心既..因為今日係星期五加上…噚晚終於做完一份我拖左好耐都無做既功課…..覺得自己好叻…那怕只係將d野拼拼貼貼…..所以今晚已經唔使做功課…至於論文就…下個星期先啦~仲有今日kate send左個sms俾我話慶祝明天的”世界姊妹日”…乜有個咁既日既咩?咁唯有聽日同d姊妹慶祝下啦…..好開心終於等到放工一刻…因為今日有特備節目…..就係補祝媽媽生日會喇~一到週末…攝記又出場喇



今晚去左比薩食…所以例叫有檸檬雜飲





都有必叫的生牛肉雜菜沙律~




雪燄比薩…好好味不過好”漏”




憑我個樣..可唔可以想像到有幾好食呀?(正常既人都應該係睇唔出既~)




仲有新試既炆羊脾…好腍唔蘇




我的一對活寶貝




呢個就係後補生日派對喇(我都唔知俾我阿爸整左牛角…衰人)




爸爸話呢度原來都入左世遺架喎..係媽閣斜巷..所以影下囉




P.S 好彩俾我搵到第二個網睇到最後的朋友咋….如果唔係我又會發癲喇….瑠可萬歲~






話實在…我實在認唔到野田妹個樣呀

沒有留言:

張貼留言