2008年5月9日 星期五

今天到底是好運氣還是壞運氣?

黑運係咪真係會跟住人既呢?我噚日已經收少左50蚊架喇…奇蹟無係我身上出現不突止….今日我又爭d收少100蚊喇…事緣就係哥個男人無錢..我叫哥個男人搞好之後攞番俾我..點知搞好之後到我自己唔記得左…一手將所有收據放入佢手…點知到佢走左之後我同阿Gil講完一輪野之後先至醒起….為時已晚喇…因為佢已經遠走高飛喇………想搵人打俾佢亦無門…因為留唔係本地電話……….當其時我完全失望中…..係度左行行右行行之際…..哥個男人再次出現係我眼前…仲唱好錢交番100蚊俾我呀…..好彩佢係一個有良知既男人….因為其實佢大可以走左去唔俾番我而無人吹得佢漲….但佢選擇俾番我..真係好多謝佢…但係小貞今日就無咁好彩喇…同我噚日一樣都係收少左50蚊….搵唔番哥個人…我地搞乜鬼呀…輪住黎既….仲要都係搵唔番呀…好慘………..



好彩臨放工哥時開心番d咋……因為今日阿Sa整左雞蛋布丁俾我地食…仲有今日有同事生日….所以開左個小型的生日會同佢慶祝….雖然佢今日都要番工…但好似無影響到佢既心情咁…….好彩我今年生日係星期日je..



好好味的焦糖雞蛋布丁~有好多我好鐘意既焦糖..又唔怕太甜—-正







今日生日的阿Don..生日快樂呵~






和壽星佬合照








今天的風和日麗又令我諗起上年同柏仔去海灘玩的情景…真係好好笑..因為柏仔佢平時咁鐘意衝黎衝去玩…以為佢去到海灘會好開心啦…點知佢一落到水…就超級超級驚…..我未見過佢咁驚架……真係呢…回程途中..仲發現原來狗仔玩完一大輪之後會同人一樣出汗..咁都唔奇..最奇係…都一樣有好臭既汗味…每坐佢隔離既毛寶小姐非常可憐….因為我同佢相隔左一個身位..仍然聞到柏仔的汗臭!



出發喇..出發喇.柏仔快d坐番好啦






下水前..好似食左得戚熱狗咁—-個樣得得戚戚






唔好呀..我唔落水呀…你唔好逼我呀..我死俾你睇架






姐姐你放過我啦..我以後會乖喇






在中途放的福娃風箏….那是小蘭的…但係哥隻風箏只有一隻食指咁長






柏仔你睇緊乜野呀?






柏仔你要乖d呀…要聽欣欣杯話唔好激佢呀~








題外話…..噚晚臨入房前..見到掛係我房門口既小海綿…………..




好慘…已經乾哂…但我見到佢只係幫佢影左呢張相…無幫佢吹番漲就入番房喇

沒有留言:

張貼留言