2008年5月21日 星期三

伙頭爸B

我可以斗膽講一句…食物真係可以治療人既心情……我噚日呢真係好唔開心架…但係食完爸爸整既一餐之後……心情就好番好多喇……個心都唔再好沉咁……所以食d好食既野可以令自己開心番d~



噚晚有圖左既嚤囉炒飯…圖右為葡式炒蜆..當中有黃椒…但好味到我唔想揀食





查實都唔知點解我爸爸煮野食可以咁好食…我就一d都遺傳唔到佢既天份喇….有時唔開心番到屋企食佢煮既野食之後….心情就會突然之間好哂……所以我爸爸可以話係我其中一個心理治療師………..好似今日咁…..好多野做好攰…但係一知道今晚有個西餐宴會…一放工就成個人醒哂!!!!!!!!!!!



先黎一道清新既泰式沙律




有我最鐘意既餐酒……每次食飯都希望飲到佢既mateus….冰冰凍正




主菜就係表姐買黎既安格斯牛排~肉質非常好




仲有配菜司華力腸




仲有一味好奇怪既甜品…..啫喱糖with提子乾(真係未食過呀)




今日整日雖然都仲未搵番錯單哥個人…..但下晏食完細鴨waiwai請的半個雪莓娘之後….又開心番d…………多謝細鴨



好想介紹埋爸爸上次第一次煮既餸….就係我最愛的咕嚕肉…雖然唔夠脆…但係個味都好好味~~~

沒有留言:

張貼留言