2008年6月1日 星期日

潮語學習卡

哈….做左幾日懶惰貓無上過黎喇….講番呢幾日做過d咩先…..星期四就有阿sir打黎俾我啦….但係我都係假應佢就算喇…….星期五最後一日著依家套制服喇….雖然都唔係好靚…但一定好過新哥套囉…同埋著左四年…點都有d唔捨得啦….想講番噚日既flamingo表演….唔得…悶到我打哂喊露……..期間有諗過想訓覺tim呀….佢地跳d舞超慢…..同上次睇既完全係兩回事呀…..仲由於今次我期望超大……所以失望愈大…..講真…真係好失望…………….如果我第一次睇flamingo就係咁…我諗我唔會再睇第二次囉…



今次真係坐得個台超近….0徒哂呀





有人期待中…..但係得個吉




今日星期六….要番學呀……起身已經12點喇……買左m記番學校食…..阿sir佢自己都遲到啦……做咩咁快又要點名喎…..放左學去行街街……諗住都唔會有d咩野買啦…..點知行左入去宏達度睇下書……點知又有收獲喇..又要捱窮tim



我同毛寶既戰利品




為去日本特登買既….希望有用啦(呢個係我買既其他都係毛寶)




最鍾意都係呢個啦……真係好好笑超正……d公仔又得意又抵死喎…..之前睇e-mail都睇過…真係笑到標哂眼水呀…..潮語仲要有解釋+英文+公仔….相信亦都係之前妹子個blog上想俾人睇哥個搞笑野…..唔講真係唔知有呢d潮語囉……睇完都要o咀呀……….原來呢個有出書架喎…..救命




裏面製作精美到仲有本練習簿tim呀




本練習簿裏面仲要教人寫字架…好驚呀




潮語練習卡大哂冷




呢個係我最最最最鐘意公仔潮語卡…..好想笑…留意馬騮對白




呢個上次e-mail度無既……..都幾搞笑……..




值得留意係個潮童佢係著緊garcons tee架…超潮呀真係




呢個名詞真係呀……唔講喇…….睇下個女仔有幾靚啦




今晚仲約埋sa+g一齊食飯….上左去g新居…..買左d野食上去…有pizza…雞翼啦…餃子等等…..仲有kfc tim呀….真係食到好滿足囉!!!!!!!




呢味係前幾日爸爸既新作…..攞之前食剩既燴馬介休黎燴通粉….好好味




唔得喇我….依家已經係6月1號零晨兩點幾喇……今日發生哥d今日番完學再寫啦…….

沒有留言:

張貼留言