2008年5月26日 星期一

星期一 = 認命

本身今日放工後都要開ot架……因為實在係太多人喇….從來都未見過咁多人囉….仲要分流入…好似行LV名店咁呀….但礙於我的論文….都係無開到……只係想乖乖番屋企做好d呢份野…..然後可以順順利利大三畢業…升上大四……..而讀完大四後…….可以係工作上輕鬆d….又可以搵其他有興趣既野學下….仲可以唔使就番學時間周圍去下旅行咁(呢個先係最重要)…..諗起都開心呀…我要朝呢個目標進發!!!!!今日放工的時候….陪毛寶買生日撻撻俾佢爸爸慶祝生日…….於是我又買左一個番屋企同爸爸媽媽分享…呢個就係上個星期五sasa同我地一齊分享既撻喇…..我覺得真係好好味呀…因間睇電視哥時就有得食喇又靚又好食呀





整番之前去sands倒數既一張寶麗萊先…呢張本身我地話唔影架…後尾我多口問佢使唔使錢…佢話唔使…所以我地就每人都要左一張喇….好鴨




要繼續為論文努力呀!!!!!細鴨waiwai都要為畢業展努力呀…我一定會黎睇架..記得留d贈品俾我呀

沒有留言:

張貼留言