2008年5月8日 星期四

媽媽...可唔可以唔蝕錢呀

今日真係好…………慘…..雖然今日既天氣係好好呀….但係我既心情就好似佢咁




因為我今日蝕左50蚊…..又唔知係邊個無俾..想搵番都無從稽考…只係好希望有奇蹟出現啦…又或者哥個人走番上黎話:呀~我噚日唔記得俾番錢你呀..咁就好喇…..算啦…都係我自己唔小心je….聽講話今日sasa個窗有人打交…聽人講好似仲話打到有拳風tim呀…..蝕錢+錯失睇戲良機




校友們能想像我們的校園已經變成咁樣嘛?望出出面令我諗起好多之前係學校課室內發生既搞笑野…雖然記憶仲係度..但個地點已經移為平地喇~




夜晚係度睇書仔同策劃我們狂歡三寶第二次的日本之旅…雖然仲未最後決定要去邊個城市….但東京係走唔甩架喇…最多都係加埋大阪既je….睇完之後覺得今次有度地方一定要去同有樣野一定要食:



一生人也要拚命試一試呢個..唔知係咪真係好似電視上咁好食呢?


仲有就係今次一定要去東京鐵塔..因為上次太趕無去到..今次去就當還毛寶小姐的心願囉~


唔知會唔會俾欣欣杯鬧呢..d黃紙貼得比佢更多呀


仲好希望今次有多少少既觀光行程…等我可以影下相!!!!因為上次去時仲未買依家部相機..可惜..



噚晚臨訓時望出去個天度…睇睇下好似好耐無係屋企睇過黑漆漆既晚上天空..都係因為太多賭場既關係…d燈搞到個天都變埋色…連我關哂房燈都可以清楚睇到房內既情形…就係d光透入黎..就係光得咁誇張…咁樣反而令我想念以前既夜晚



今日果然係5月8號…5858..唔發唔發

沒有留言:

張貼留言