2008年5月11日 星期日

母親節真係好好玩呀

今日係母親節嘛…一早起身時阿媽已經落左街喇…其實都唔係一早喇..因為都成11點幾12點咯……hehe..好懶呀…跟住起身就搞完一輪去左食飯..去左食西貢城…好好味d野…但我覺得個份量太少喇..都唔夠一個好似我咁細胃口既OL食hohoho……….



好好味既河內烤肉撈檬




我既烤雞肉飯









之後我地就去左venetian喇..係呀..又去混吉..因為無野做呀..當然又會行下我最鐘意既Agnes B啦…..見到佢正中間擺左d新既display..好似好清新覺得好似又有新野睇咁..但其實全部都係舊野



正中間的新display..偷偷地影




感覺好海灘好清新好夏日呀











其間亦有去到zara度睇衫..諗住睇下我表姐今年結婚時著咩衫…衫就無試到..但係古怪相就影左一大堆…又係偷偷地係試身室影..無聊的二人組











之後陪毛寶小姐搭巴士時見到欣欣杯…仲有帶埋拖肥出黎…佢之前剪左毛..依家0岩0岩出番d新既毛毛出黎..剎是可愛呢!!!!!!



就係佢呢個可憐既樣搞到佢做錯乜野都會原諒佢




雖然佢成日蝦柏仔..但拖肥肥真係好得意呀




望住佢個得意樣搞到我變左猩猩








跟住今日既重頭戲就係番阿paul度開P喇~(阿paul=阿婆)…由於係母親節…所以今日既節目非常好..有得開大食會…有得打左陣麻雀(因為阿fan去攞野食時唔夠人打所以由我鄧腳)…我表妹都有份打…但到最後發現只有我一個人輸錢…好彩淨係打左一陣咋..仲有就係唱k喇(係私家k場呀)….同表妹兩個唱得超開心



特登影俾你地睇架..妹子&家家




我的最佳k友—-表妹…唱村屎時永遠就我俾我做阿Sa..謝謝!




好多野食呀….




除左Pizza外仲有e媽整既蝦同埋阿Paul整既雞翼..好味~




我叫佢地影相..佢地係度扮舉杯…好假..但假得黎好搞笑




母親節蛋糕呵~




母親節的4個母親




和4個母親影相..(下右一阿婆..右二e媽..上左二媽媽..右一my auntie)






呢個就係我地屋企既母親節喇~母親節快樂..my lovely fimaly

沒有留言:

張貼留言