2008年5月10日 星期六

預先慶祝母親節

今日…天氣不佳..明明噚日陽光普照….又會變成今日咁….天氣陰陰既…好似我放假既時候就會落雨咁…番工既時候又會變得好好天咁…真係奇怪….今朝早陪毛寶去剪頭髮…..又見到co哥….佢好似肥左少少….跟住就攞套新制服既西褲去改改..一入到去就見到阿Ann係度改緊….見到佢件西裝褸真係想笑…車到個膊頭位舊墊出哂界..搞到佢個膊好似好大好橫咁…..我條褲就唔使講啦..超正..著左都唔使坐低…不過估唔到哥間野可以細到咁…………………..為左配合著新制服….我今日大破慳襄….攞錢出黎買左對新鞋黎配我既新制服(其實係因為唔俾再著波鞋所以先被逼買咋….如果唔係我都唔想出錢買番工鞋)



係一對好可愛既紫色圓頭平底鞋….我好鐘意





穿在我的小肥腳上





然後今晚就係同姑媽佢地提早慶祝母親節喇…..去左氹仔一間叫做新陶陶既酒家食飯…哥度d野食幾好食喎…不過都幾貴…有一個翅同5個餸….好彩我只係要夾少少咋…..其實本身表哥表姐佢地唔使我夾…但我諗都大個啦…同埋我地都有份食…所以就算少少都好….都好應該夾番一份既….然而我呢個月其實嚴重超支


都幾足料既雞煲翅




仲有我最鐘意食同埋係5味之中最好食既生炒骨呀~




0岩0岩先睇完我表姐—妹子個blog….睇完好似好大感觸咁..因為佢講佢係美國好耐..唔知有幾多個母親節無同佢媽媽(即係我e媽)慶祝…..同埋講番佢細個d野..覺得其實佢係美國都幾慘…又無得同佢屋企人一齊……而我…..同屋企人住埋一齊….但係我就成日發我媽媽脾氣…..係公司受完氣之後….有時番到屋企會口黑面黑咁對住媽媽….而佢問我做乜野既時候…我又會覺得好煩…求其應一兩句之後就唔會理佢…一係就倒轉頭話番佢叫佢唔好煩我…..諗番起覺得好唔0岩…其實我都知你好關心我…但係我就係知道你唔會嬲我所以我先至發哂d脾氣落你度…我知唔0岩喇..媽媽你原諒我啦….有時我會無啦啦好掛住媽媽….就算番緊工做緊野都好…我都會諗起你同爸爸..諗下你起左身未…下晏就會諗下你會係邊度飲緊咖啡呀…同爸爸一齊係邊度買餸呀咁….有時候好鬼得意….當我番工時諗緊有一樣野好想食時…你哥晚就會煮俾我食..我就會覺得好開心架喇….而每一次你同爸爸去旅行時我又會好擔心你…唔知你會唔會凍親呀…會唔會又好似有一次去旅行咁唔小心咁跌親呀(你知你幾唔小心啦)…仲試過你去旅行時太掛住你而喊左出黎…………我知道我係因為有你係屋企支持我所以我做任何事先有信心….因為有咩問題我都可以番屋企搵你同爸爸幫我擋住…..所以我唔能夠想像如果我無左你我仲會唔會咁有信心咁做任何事……



我愛你呀媽媽…不能有一天沒有你的支持




希望以後都好似今晚咁有你繼續為我遮風擋雨…因為我要永遠向你撒嬌







噚晚突然間諗起”嫁個有錢人”呢套戲…唔係因為我諗起鄭秀文或者任賢齊…而係諗起林海峰…點知咁0岩先電視就播喇..你話係咪好橋喇…



你可唔可以唔好扮得咁似呀林海峰




你真係想笑死我呀







今日有見到我既御用模特兒—-阿寶…見到佢同佢保姆蕉哥哥好好朋友




我覺得佢地好似係真人咁…一d都唔似公仔…好搞笑…好似可以感受到佢地哥種相親相愛既感情…..用咀角屎既口吻講”同事們都要咁對大家呀”..雖然無乜可能






人總喜歡美麗的事物..所以我好愛蕉哥哥你地呀





沒有留言:

張貼留言