2008年5月6日 星期二

可以去旅行未呀?

哎呀..番工番到好悶呀..日日都係咁番..見到d客都想死…一唔夠你講就會發爛渣..令我好想念去旅行既日子….最開心係去年日本之旅…因為係自遊行..雖然之前跟團去過一次..但哥時太細個..d記憶都唔係咁清楚…我地靠自己訂機票(多謝Lucinda)…搵行程..睇地圖之類..好興奮係每我地想去既都去到..想食既野都食左..所以我覺得我地3個好叻..真不愧為”狂歡三寶”..但由於依家仲係試用期關係無得放假..所以只好回憶下之前去旅行時既開心野囉…


0岩0岩落機好攰呀






在新宿街頭留影(好難想像哥陣時個樣咁土)




我們的全蟹宴(下次去都要食多次呀..唔理欣欣杯反對)




去迪士尼(最衰去哥時個主題唔係Princess啦)




正聚精會神地打索克天王




"狂歡三寶"呀~(右起:欣欣杯,毛寶同小t)





雷門去過一次就夠喇~


沒有留言:

張貼留言