2008年5月22日 星期四

論文開始喇(終於)

噢…..我的天….終於要接受做論文既終極事實…..今日一放工….唔係好攰….番到屋企就即刻”there”左媽媽一陣…之後沖完涼就即時開始我的論文寫作喇….但係寫左一陣間…就開始覺得好攰….有頭暈現象……原來寫論文仲辛苦過番工(雖然我只係上網拼拼貼貼咁)…所以食完飯我又要開始抖下先喇…….不過點都要堅持係六月尾之前交到…因為好想今年畢到業~加上過埋呢關又可以開始籌備我地既九月之旅喇



雖然我d同事成日係度笑我個眼鏡….但個個都話要試下…..根本你地就係鐘意既….點解成日都要笑人喎….sasa仲話我用呢個眼鏡望d客仲一定唔會俾d客鬧喎…咁即係我好可愛啦…..



下午時有大鴨請的小小生果撻作為下午茶…..雖然個撻仔真係好細….但作為沉悶既下午既一個心靈補給站……真係好正!!如果每一日都有下午茶食就好喇~查實我咁為食…..真係抵我咁肥架….而夏天又開始黎喇….到底我要點樣先瘦呀??今日無影到相….暫時分享住上年同媽媽復活節去上海d相先啦….



呢間應該係最出名既上海小籠包店—-南翔小籠包





d小籠包真係好好味..咬落去超多汁…我個人紀錄係一次過食左13粒




肌肉褸著到我超肥



呢張影得我d肌肉好靚

沒有留言:

張貼留言