2008年5月7日 星期三

以為可以連續3日唔使錢

真係呀..估唔到今日咁多野做呀..今朝仲俾個阿e叫我唔好逼好佢交錢喎…因為佢要探一個生病既朋友..所以唔好限住佢幾時番黎交錢…我都唔想逼你架阿e..只不過搵食艱難呀…..唔通我自己幫你出住先咩….戇居..睇黎我都要練下唔好咁容易嬲先得呀…..過完一個辛苦的工作天後…到放工時竟然見到—-

太陽呀~(因為今日成日都陰天)





真係生命滿希望呀




仲有呀…今日又到左開會既日子喇….所以又要煩食咩早餐…如果唔係佢…我根本連續3日都唔會使一蚊………..




係今日打開個locker之際..發現有一包野….哥包野就係我係兩個月之前整既紅茶曲奇餅…由於俾唔到FingG所以一直擺左係度….今日我終於”的”起心肝放佢入垃圾桶喇..臨送佢去垃圾桶之前唯有幫佢影番張相囉…




夜晚番學時照樣嘈到飛起…唔知阿sir幾時會發惡呢..不過好彩呢科就黎上完喇~

沒有留言:

張貼留言