2008年5月24日 星期六

戰勝阿sir

好驚呀…今朝諗住11點半起身諗住搞下呢又搞下lu咁…同埋再整理下d論文哥d野…點知九點幾起身痾完篤尿之後再訓….一彈起身…已經1點喇…..嚇到我尿都標……約左阿sir兩點…..我起身之後竟然用左半個鐘頭就搞好哂刷牙..廁廁..換衫..化妝..set頭呢幾個大工序….已經可以出門口….簡直就係奇蹟!!!!!會合埋毛寶小姐買埋包就走番去學校搵阿sir…..救命傾成個幾鐘…都唔知點解佢有咁多野講…..好彩有毛寶同我一齊聽…如果唔係我諗我訓著左喇…..不過都唔係無得益既…起碼我知道我篇論文依家爭d咩….同埋個方向正唔正確…做埋d咩我就可以recieve the skin…..今日起碼叫做打敗左阿sir啦….好希望真係可以快d到7月2號….一黎我已經考完其中一科…二黎我已經交左論文…三黎公司人潮已過….簡直一舉三我呀…咁我有乜理由唔期待呢??



見完阿sir之後番左屋企坐左陣…之後我就同毛寶去搵co哥…唔知佢今日搞乜…著到好似成個阿叔咁…..行過報紙檔見到一本Bape既雜誌…裡面送左個小背包..毛寶就諗都唔諗就買左喇…因為我地發現個小背包好0岩一個人…哥個就係阿寶喇…佢用呢個一定好靚呀….聽日要幫佢影好多相先…..



就係呢一本雜誌裏面內藏寶藏喇





小背包仲未開封




但未幾已經被毛寶開左仲用埋上身……頂唔順…笑死我




今晚呢我又出左去食飯…..而今晚就係去左食志記泰國野喇……真係好好食架志記…不過要記得係去關閘附近哥間先係最正…唔好去錯呀….下次都要同番鴨妹去呢間食….唔可以再去番上次哥間再遭滑鐵盧之役….都唔知點解我可以咁大食既…..睇下今晚我食左d咩



食泰國野必備既椰青




見到阿e係度好專心咁搣緊d俺生蝦呢…..d蝦超生猛咁




第一味係妹子至愛俺雞腳




第二味係泰式魚皮..超爽呀




第三味係泰式炒蜆…超大隻呀




第四味主菜…俺生蝦




第五味雙丸湯貴刁…呢個麻麻




燒豬頸肉….乾左dd不過都好好味




成檯野食…唔好以為係五,六個OL食..其實得兩個人食飯咋..超大食..我做唔到kawaii妹妹




跟住食飽飯行信達城見到一隻貨貨(八哥)同一隻阿啡(玩具貴婦)…..隻貨貨不停追住阿啡聞佢…但阿啡無理到佢繼續行…好搞笑…貨貨好得意…不過影得唔係咁好震左少少….小貞睇到呢度我明你感受架喇……




夜晚去左睇呢套戲…奪寶奇兵之水晶骷髏國…唔係唔好睇既..不過我覺得之前哥d好睇d囉…有一集係講佢搵聖杯既…仲記得佢講d咩…..好好睇仲有辛康納利…好好笑…..所以對比起我覺得呢套無咁好睇囉…不過查實我估唔到佢咁快有得上…5月22日係美國香港同步上畫…..本來平時慢十怕架嘛




我諗我呢世人最鐘意做既野就係食飯同訓覺架喇……食飯0岩0岩做完..所以依家去訓覺覺豬lo~

沒有留言:

張貼留言