2008年5月19日 星期一

默哀3分鐘

星期一都係哥句啦…照樣好多野做……今日下晏既時候…..14:28哥陣全公司都為四川大地震既死難者默哀3分鐘…..係哥三分鐘裡面…我不停咁諗當時佢地身處既情境….雖然我無經歷過….但想像得到哥種恐懼…..加上出面既車不停響”安”…聽到之後令到我個心更加酸…………….

放左工之後去攞新眼鏡…….好開心…因為我覺得新眼鏡鏡片既範圍好大…可以睇周圍睇得更多…….如果今晚有睇呢個blog既就可以先暏為快…如果唔係聽日既辦公時間九點到五點半都可以見到….



陳舊的我…個舊眼鏡已經用左成3年喇





新既我…..rosa既校友…我係咪好似布歐呀?




毛寶又有同我一齊配..即係有兩個布歐..我覺得兩張相好正呀




攞完新眼鏡就番左學校交功課……但之後唔乖走堂然後去左800伴….諗住睇下有無平野執…..買唔到褲….食左飯同買左d護膚品就番左屋企喇~



今晚既晚餐..日式半咖哩飯套餐




趁佢搬之前影下佢個美食廣場…唔知之後仲會唔會係咁呢?




仲有好多野既迪士尼商店




呢d就係我今日既戰利品喇…買完之後又要慳錢喇….希望佢新哥度快d開啦






好喇我依家要睇第六話既ruka喇

沒有留言:

張貼留言