2008年5月3日 星期六

小週末(不用見到好e就好喇)


好野..我可以偷到少少時間寫blog喇

因為今晚好e佢地未番

好講番呢一兩日先


5月1日

果真上左去睇屋..睇左新屋既環境都唔錯呀…鴨妹們可上來燒烤呢


新居門口






我既房間..鐘意佢咁大隻窗同埋好光





台望出去既環境…都唔錯架





開心到jump起呢!!






好e仲懶醒話唔想食西餐喎

要食中菜…我聽完之後好嬲

因為我根本就係想食西餐先上去

依家同我講無得食即係均我上去je

所以之後我話咁不如分開食囉

最後我win左

之後番落去按兩個鐘摩…毛寶同我都覺痛

但我老豆舒服到訓著左

之後去左食烤肉喇

題外話:好驚呀…見到祥嫂做左海關…好彩我過關唔係排佢條隊咋

打冷震


5月2日

放工去左食泰國野

佢地開ot開到癲左

食完野就去左唱k

今次去top one

但我就覺得今次唔係咁好玩

但都5點幾先走


5月3日

媽媽生日…仲有係迎聖火呀

食完中午飯後去左葡京睇聖火

但係其間有d人唔守秩序

雖然唔可以近距離睇個聖火

但遠遠地睇已經好好喇



人山人海





聖火花車





只係影到藍衣人咋..影唔到聖火..不過我自己睇到囉






之後毛寶請左媽媽去mgm度high tea

好開心..因為d野好好食

我今次又揀0岩野飲喇—-果之旅

正~

夜晚同媽媽去左pokka cafe食飯同行800伴

之後再join毛寶睇舞出真我2



無揀錯戲…非常好睇

d舞正又好睇…初初好驚呢d street dance唔0岩我睇

但……….無諗過咁正咁勁咁好睇!!!!!



生日快樂呀媽媽:]





最好就係…呢幾日同好e都少接觸

聽日佢就滾回hk了~~~~

沒有留言:

張貼留言