2008年5月12日 星期一

佛誕節.....三天假之最後一天

今日係佛誕節假期…咁即係話…已經係三日假期既最後一日..好唔捨得呀!!!!!起身後食完野後..就睇番舞出真我2之前哥集..即係舞出真我呀…都唔係唔好睇既…不過太多劇情喇….我想睇佢地既勁舞…所以一致推介step up2呀~~~~



這是第一集…多謝阿寶出面拍宣傳照





睇完戲之後就出左去睇眼鏡….因為依家個眼鏡都用左好耐..除左用厭左之外..個理由就係因為個近視度數深左….依家睇野有時唔係咁清楚…我諗都唔算0徒錢卦…..



毛寶強逼我影他的”美麗背後”





在某一條地下隧道影既…d畫終於唔再係講環保




睇中呢副眼鏡….試戴好搞笑





應毛寶小姐的要求…因為佢俾左好多我地一齊去旅行既相….但未post上網…所以放番d上黎啦..整d去日本時哥d先



點解要整呢張相?因為呢張相好深刻..當時迷路中…我同欣欣杯問緊路去酒店時…毛寶仲要影相唔幫手….佢番到黎之後既解釋係…因為佢係隨團攝影師…所以每一個時刻佢都要記低喎




值得留意係扮三眼仔既史迪仔




扮野中…..查實佢d帽真係幾得意喎




話實在喎…我地扮鐵勾船長邊個有型d先






唔好玩既小小世界前留影




狂歡三寶+胡迪




座落於吉祥寺既好好味牛奶妹蛋糕




毛寶好鐘意既車…於原宿街頭見到





待續………………

沒有留言:

張貼留言