2008年5月25日 星期日

咁快就黎又到星期一喇:[

今朝11點幾…起身痾尿之後同媽媽兩個人臭住個口傾左半個鐘頭….番入房以為自己可以再訓著…..訓唔到就起身囉….搞黎搞去之下點幾出門口….今日好平凡只係食左個杯麵….跟住本身諗住同毛寶討論下論文….點知我問佢:有咩戲好睇呀﹖…..講到好不經意咁…其實我一早買定一包珍寶裝既珍珍薯pin上去..所以我地就睇左呢套戲—-juno少女孕記


事前非常睇好呢套戲….因為好似好搞笑咁…同埋又攞咁多獎呀….所以就好想睇…但睇完之後….唔太話好睇又唔太話唔好睇啦…一句講哂唔會翻睇囉…..今日最最最重要既事就係睇下阿寶孭得個書包好無睇….仲搵多左兩個人示範今年最in書包…我地又睇下邊個孭得最好睇…



首先係蕉哥哥….唔錯唔錯





跟住就到程保羅喇…..同對鞋好襯呀




萬眾期待…..最可愛既程寶出場喇




旺旺龜龜呀




個書包好似好重咁呀…行得好吃力咁呀




以我個人黎講梗係阿寶孭得最好睇啦…….好有教育意義…….唔好俾咁重書包俾小朋友孭..毛寶話要阿寶去旅行時自己孭衫……好似個真人咁……跟住偷戴人地頂帽扮下潮人….做左一陣hip界潮女




夜晚今次就好正常咁食番兩個人食既份量喇…..同左媽媽一齊去食哥陣時同妹子一齊最鐘意食既榮江上海菜….但我發現…好可惜…好似已經無咁好食喇..我地有叫到酸辣湯..我的最愛糖醋蝦仁…火腿津白…小籠包同埋菜煨麵




要繼續為論文努力呢!!





沒有留言:

張貼留言