2008年5月27日 星期二

下午茶...食到飽

上次錯單哥個野….終於都番左黎…..其實佢今日黎到我面前…我都唔記得左呢件事…可能無記性都係一個優點呢!!今日開左一個鐘頭ot……都唔係話太攰啦….比起其他同事…..唔知點解佢地會咁有精力開5個鐘ot呢????最令我攰我諗應該係我6月尾要交既論文……呢幾日都不停係咁作係咁作呀………..諗到頭都爆呀…唉………..算啦…難關總會過既…過完之後又會有新既野係度等我啦!!!今日下晏好開心….因為有人飲完茶打包左d好野番黎俾我地食……多謝哂…食到我超級飽…飽到我夜晚飯都食唔落….為食的人~~已經睇完第7話既last friend喇..不過我覺得呢集麻麻地…….好想快d到星期五…除左因為係週末外…仲有夜晚係文化中心可以睇flamingo表演..正..期待中….順帶一提..原來細da 6月6號就番喇…..久諱了的同事仔



難得的全體綜合同事大合照….攝於四個月前




今晚有個不好的消息…我的表uncle突然不在了..希望他會安息

沒有留言:

張貼留言