2010年10月1日 星期五

食玩訓西葡之旅20100916第二天Part2(天晴)

今日係十月一日國慶~即係話~正式踏入左我既生日月喇~er….其實又唔係真係有咩咁開心既…..哈哈…..只係想搵d野俾自己寄託下既je…………………um…..今年生日都唔知搞唔搞好….今年發生左咁多野咁…..唉…..我淨係想開開心心咋………….今日中午同左屋企人去新葡京間有米芝蓮既意大利餐食飯…..都幾好味架~遲下打埋遊記先post相上黎呀~都幾抵食~下午又去左同fingg既bb玩(其實佢咩都無做…只係訓覺~)…..咁又過左一日~



2010-09-16

Day 2—-Part 2(葡國里斯本)

好~繼續奧比多斯古城(Obidos)….入到去就自由活動喇~…….行過就周圍亂影下囉……華….我記我呢陣時係超熱既呢~









我覺得佢呢度真係幾靚幾舒服~唔知點解我影相慣左傾向右面?



好犀利~最尾哥張仲影到我變小矮人~哈哈~其實都有少少似希臘喎~



仲有我發現呢個古城好興賣一隻叫”朱古力酒”既物體…..其他地方又無架喎….不過我覺得有d古怪….同埋好似1euro又貴左少少喎…得一啖…….


所以我就無買黎飲喇~係咪姑寒得滯呀?



同埋我唔知點解呢個古城d花好似開得特別靚~個女仔同花係咪好襯?




有無人想係一間d花開得咁靚既餐廳食飯…….我想喎~


靚得有d離譜!!



呢兩張相都係登上去入古城個門口城牆高抄落去影既……….好靚呀~


影相位置由領隊三筒提供~曬到眼都撐唔大呀~



呵呵呵~到左食中午飯時間喇~去到花地瑪附近一間酒店食……

呢度通常都係咁….食中餐既話就六餸一湯白飯任裝…..食西餐就湯呀主菜同甜品咁囉~我記得呢日個湯….都ok好飲~hello呀燕早*3*



好fresh既沙律~之後無乜幾多次有咁fresh既菜食~



呢日中午係食特色餐……葡式馬介休……同薯蓉撈埋一齊整…..對我黎講係……..好好味~我仲有記憶我對上一次黎都係0係同一間酒店食…哈哈~







唔認唔得…..

真係肥左…..依家肥到連塊面都肥左…

好自卑~

希望番工會瘦番dd咁多就好喇~

沒有留言:

張貼留言