2010年10月4日 星期一

食玩訓西葡之旅20100917第三天Part1(天晴)

heheheh~今日係廿三日假後第一日番工~起身就覺眼訓……朝早第一批客個樣好似食左屎咁樣….又唔係對佢地無禮貌喎…..不過就係要鞋口鞋面咁對你囉~本應都心身俱疲……不過下晏黎一個反彈~有個外藉人士寫左封表揚信俾我~話:very great customer servise….one of the best staff in your company~開心到我呀~~咩攰都唔記得囉~hehhe我好開心~~今朝起身…已經覺得涼涼地~番到屋企我就沖完涼…..即刻換哂長衫長褲……我係咪好誇張呀???我真係好驚凍囉….我去唔到落雪既地方架喇~要去都係等夏天先去啦~



2010-09-17

Day 3—-Part 1(葡國里斯本->西班牙塞維爾)

噢…..住左兩晚lu~最後一日有得食呢度既靚早餐….真係好好味架~你睇有多芝屎……..仲有佢就算係普通火腿…都特別好味過人…..



呢日我地都係特登提早落去食耐d早餐…..食多d食多d食多d啦~



其實葡國同西班牙不停都有好多呢d紀念既柱…所以我都唔記得呢個係乜~



今日既第一個景點係—-黑馬廣場(Commerical Square)…依家沿路去緊

黑馬廣場係葡國既重要商業貿易中心



個紅綠燈細到咁都唔知係俾邊個睇??????

垃圾桶都大過你喎~



呢個就係奧古斯拱門~~~~~~~~




奧古斯拱門正面…..又幾靚喎~~



而黑馬廣場有個銅像…係紀念約瑟一世既青銅雕像






黑馬廣場對面就係一個好靚既海港…不過三筒話唔係太多郵輪停係度



呢日既天氣好好~~整個藍天….個廣場又大又靚…同我心情一樣~

咦….我竟然唔嫌污糟坐係地下喎……………….



葡國d叮叮車都好靚….不過呢架….應該係假既~



就係呢個場景…..寶叫我幫佢影張跳起既…..跟住我幫佢影左七八次都影唔到…..俾佢話左我好耐……..於是我叫佢幫我影…點知一take過搞掂….於是繼續俾佢話我…..話我跳到佢隻腳痛都影唔到呀…之類之類~

其實你有無諗過……可能唔係你影得好…..係跳哥個人跳得好呢~~~~~~~~~~~~~~~~哈哈~呢次係我係呢個旅程唯一一次跳起影…..老左喇….就唔好學人跳咁多咯…….



影完相又再沿路折返lu~~~~~~

離開呢個咁靚既廣場~



之後行行下…發現幾得意所以影低…..番黎查資料….原來呢舊野有名堂架…..叫做Ascenseur de Santa Justa……搭電梯上去可以睇哂成個Lisboa……..而呢個電梯既設計者同巴黎鐵塔設計者係同一個人~外型幾得意~



然後我地行過….就要去試試葡國既葡撻喇~



6個5.1euro…不過我地真係食左個太飽既早餐…頂唔順要左一個就算

1個葡撻多謝1euro啦~







十月喇….十月喇~

正式踏入我既生日月喇~

番多個幾禮拜又放五日假(講明係計埋星期六日呀)

好開心好開心~

不過今日有個同事同我講:

你就好啦….去完旅行番黎~

不過….點解你個樣咁殘既….

………………………………..

頂……..唔準咁話我呀

我係kawaii妹妹黎架~

哈哈~



我見我自己咁叻….放工買左包鹽酥雞獎自己~

我真係叻妹妹~

沒有留言:

張貼留言