2010年10月16日 星期六

食玩訓西葡之旅20100920第六天Part1(勁大雨及後天晴)

噚晚去左玩~太夜番到黎所以無寫blog~我唔乖…哈哈~不過我噚晚好開心…..同carmen…crysatal…欣杯….黃皮….仲有毛寶食泰國野….一來好耐無食過…二來…..我噚日收到兩份生日禮物……兩樣我都好鐘意呀~~有一份我自己想買好耐但係唔捨得買…..佢地三個竟然送左俾我~~~~遲d放相上黎呀~~另外一份就係黃皮送的….令我變香噴噴少女的櫻花味lotion~多謝哂你地四個~~我噚既真係真係好開心:]……………..噚晚自己玩到三點先訓…..今朝九點起身….去左墳場拜爸爸~因為今日係重陽節…..第一次重陽節去拜肥仔……佢鐘意既野食一定唔少得…..乖呀乖呀我地好乖架放心啦~跟住番屋洗頭換衫化妝….依家又出去玩喇~今晚又有飯局~希望大家都有一個開心既夜晚啦~



2010-09-20

Day 6—-Part 1(西班牙哥多華->白風車村->杜麗多古城->馬德里)

係間唔係好得既酒店住訓左一晚…..第二朝既早餐…都係令人唔多開胃…




三筒話:西班牙其實全年都好好天好好太陽既….一年三百六十五日….有成三百日都係好曬好好太陽架~………………..但係咁都俾我地遇到淨低哥六十五日囉~

我有試過去旅行落雨…..但係無試過咁大雨….係架車度坐緊哥時覺得好似有危險咁……………..勁大雨………………………….



搭左成兩個鐘頭車…去到白風車村(Consuegra)…之前我對佢期望好高….因為風車襯藍天白雲真係好靚…..點知…幻滅…………………..

睇下佢落雨落到……….成條河都跑出黎…………..



不過叫好彩就係我地落車影相時無咁大雨……影左幾張即刻閃番上車~

睇下我地後面條河流幾急…..痴線…….



又坐左個幾鐘頭車先去到杜麗多古城(Toledo)…哥時仲係落住超大雨

呢張我係企係旅遊巴車門影….因為…太大雨…….



行去食飯哥段路我地已經成隻腳濕哂…好狼狽…….

至於個湯………….唔好飲……………………………………



救命……又黎燒雞…………….都算係好食..同埋食得哂




甜品雜果雪糕好好味呀~~~~~~~~~~



其實間餐廳都幾有特色咁~仲有好多歐美團都係黎呢間~



呢日開始我被毛寶稱為:波點怪客……………………哈哈~我鐘意呀~



咦………食飽飯….竟然停左雨~~奇蹟…仲有埋太陽先吹佢唔脹~

到達杜麗多古城~見唔見到後面有個笑得好燦爛??佢就係二姊姊喇~







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-36日~

沒有留言:

張貼留言