2010年10月28日 星期四

食玩訓西葡之旅20100923第九天Part1(陰陰地天)

凍呀….今日好凍呀…..得十幾度咋….可唔可以暖番少少呀….或者d風吹得唔好咁勁啦…….搞到個鼻好痕呀…………..等我仲認叻有四日都淨係袋四十蚊出街…..仲話自己一蚊都無用過…..點知今日中午黎一個和花亭就唔見左一舊水……….之前連續三日有人請我食野……..今日到我請人食左八碟壽司……一鋪玩完….不過學毛寶話齋:慳自己都唔好慳兄弟既!!!………….哈哈…..好啦…下個禮拜慳番今個禮拜架啦~不過我都唔知我點解近排咁慳……又唔係特別唔掂既…..可能係去完旅行番黎見到自己唔見左一大舊…..所以先會出現呢種現象…..可能過多一排….就會無左~



2010-09-23

Day 9—-Part 1(西班牙華倫西亞->巴塞隆那)

我淨係記得食呢個早餐時..我同另一個團友異口同聲話:好想食粥同炒麵

就算西餐早餐幾好食都好…………..都係自己家鄉d野好食d….難怪d人會有思鄉病…..




中途油站……好大既珍寶殊同波板糖呀~


我地影完之後d團友跟影….點知已經俾人禁止影相喇~真好彩~支波板糖真係好得意喎~



泊係油站外既兩架搞笑車~我地研究左好耐~



咦~搭左好耐車又到食飯時候…我都唔知呢舊係咩

佢係一條好粗既長通粉包住d吞拿魚再用白汁同芝屎去焗…一句講哂:好味~不過食得多會好漏~



我真係徹底地頂唔順喇..又係食雞…仲要係有青椒一齊焗


我終於頂唔順…食左兩下就放棄……



好難食既蛋糕……………食左一啖………………



其實食飯既地方就係我地要參觀既地方—-蒙莎力修道院(Monastery of Montserrat)………二姊…..係咪連你自己都頂唔順自己既鋪屎呀?



雖然我坐得好四平八穩…..但我心裏面還是很擔心會跌Q我落去..





呢間修道院要睇既係一尊好少有既黑色聖母像…排緊入去…又熱又焗




見到喇~同埋話摸下佢加手個波就會萬事如意..我梗係唔執輸啦~



由聖母像望番過去既教堂內部~都幾大~聖母像就係每日望住整個教堂架~



修道院既外觀…..唔該毛寶幫我扭哂腰咁影~







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-24日~

好想快d去新加坡….因為呢度好凍呀………

唔鐘意咁凍呀….不過我又好鐘意打邊爐喎~

沒有留言:

張貼留言