2010年10月26日 星期二

食玩訓西葡之旅20100922第八天Part2(天晴)


今日好凍呀……….凍壞我喇……….咁凍要食咩好….梗係打邊爐啦……..不過我想係屋企打….因為屋企打食d野先會又平又正……不過我又唔想洗碗喎…..哈哈~好肚餓呀………..今日凍凍地….又黎常常肚餓~下晝有sa請我地食炸春卷~好開心~



2010-09-22

Day 8—-Part 1(西班牙馬德里->華倫西亞)

繼續華倫西亞教堂~參觀完佢個聖杯同行左個圈就出番去lu~


其實我地四姊妹係早左少少出黎架…..原因係…




華倫西亞既導遊極力推介~~大教堂行出黎直行三分鐘度就有間雪糕店….係全華倫西亞最好食架~~~~~所以我地咪早左出教堂囉~



好多味揀….我地買左雙球….唔記得係2euro…定2.5euro

我覺得個價錢還可以接受….唔算太貴….呢日我波點衫波點外套被稱為波點怪客~



重點係:好好食~我地揀左士多巴梨味同香蕉味…..兩隻都好好味~~~~加上佢地d雪糕筒特別好食……唔知係咪同佢地天氣乾燥有關~特別脆~

就黎去西班牙既朋友請留意…..記得要食~~~~



之後就途經一個地方俾我地去廁所….但係….係一個西班牙科學館囉

喂….好Q靚呀~點解人地個科學館可以咁靚架????去廁咋架喎……不過只係可以去個廁所….係無得入去玩…….0徙哂…………………



好鐘意個天咁藍……d水咁靚…好鐘意好鐘意好鐘意~





遊覽科學館既小火車~





你地睇下我地三個癲到……學人扮跳水…哈哈~




華倫西亞街頭留影~~~~個景好似有d似曾相識既感覺







今日同sa講….

我:我想食打邊爐呀…我想約你地打邊爐呀

sa:好呀…咪約囉

隔左一陣…..

我:我好想食韓國石煱飯呀

sa:0我…咁咪食囉

又隔左一陣….

我:我好想食麻辣包呀

sa:你過左幾耐呀…..唔夠一個鐘講咁多野想食搞到我都餓……唔準講呀….寫低寄信話我知啦

之後我就將我今日好想食既野寫低….分別有:

1.打麻辣邊爐

2.石煱飯

3.麻辣包

4.鹽酥雞

5.蒸肉蟹

6.臭豆腐

7.肥仔記

8.印尼小食

9.燒雞奕

排名不分先後………………

我好想食呀……….流哂口水…….



過左一陣………………

我:我覺得冬天特別容易肚餓….尤其我依家咁窮仲餓d

小i:係既咩…

我:係呀你唔覺呢幾日都特別易餓咩??我呢幾日都好肚餓喎..一定同凍凍地有關….

小i:咁我諗你應該凍左廿幾年…..

我:;[……………………………….



報時:距離新加坡之旅仲有—-26日

沒有留言:

張貼留言