2010年10月29日 星期五

食玩訓西葡之旅20100923第九天Part2(陰陰地天)

好野~~~今日星期五喇~~~~~~~~呢排都係五點半打後先超級多野做…….做到成個人愁哂(一剎那咋~~~)……又有個星期六日等緊我~好搞笑….今日sa同我講…原來佢都成日發夢見我爸爸喎~~~~~~~~~好新鮮呀~~~今日媽咪仲買左鹵水鵝奕俾我食~~~~好好味呀~~~~~~~~~~



2010-09-23

Day 9—-Part 2(西班牙華倫西亞->巴塞隆那)

參觀完修道院之後就直踩落巴塞隆那(Barcelona)..我再黎西班牙都係想再黎呢度…..我想黎呢度既原因只有一個—-安東尼‧高迪‧柯內特(Antoni Gaudi Cornet)…….好鐘意好鐘意呢位建築師起既建築物…又型又靚~雖然我唔係讀設計….但上次黎過一次次後就好鐘意佢既建築物喇~



巴塞隆那第一個景點係桂爾公園(Quell Park)….本身係私人花園….後來俾政府買番做市民公園….正門入口就係兩間好似糖果屋既建築物…係紀念品店黎架~




可惜呢日天陰陰啦~見到地下有d積水…相信我地黎到之前應該有落過雨黎



仲有呢條蜥蝪噴池係呢個公園最具代表性既野黎架~


唔影真係等於無黎過呢個公園一樣~



仲有希臘式既巨柱迴廊~~~好鐘意佢上面個圓形由各種碎片砌成



如果有睇america’s next top model既人應該認得呢度~就係cycle7….Caridee羸top model哥集…..決賽行哥場catwalk就係桂爾公園呢條長廊行架~~~




公園仲有一大笪空地有長櫈俾人坐…睇下佢砌得幾靚~~~~~









長櫈哥邊望番落去既兩間糖果屋~



高迪以前住過既地方~~~~~~~~

超嬲既係…..去名店街就有三個鐘!!!!!!桂爾公園先得哥九個字…唔公平呀







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-23日~

我又離d美食近左一步喇~

沒有留言:

張貼留言