2010年10月20日 星期三

食玩訓西葡之旅20100921第七天Part1(天晴)

今日雖然都係放假…不過今日六點鐘就要起身上去大陸公證處度搞d公證書….救命…上到去…..我地已經排第二….佢八點半開始辦公………..八點八先叫第一個….得一個公證員囉………..唔知想點……….第一個由八點八….做到十點先到我地….唉~不過頭先係地下商場都有少少斬獲~~~



2010-09-21

Day 7—-Part 1(西班牙馬德里->斯高維亞古城->古羅馬水道橋->阿卡莎古堡)

馬德里間酒店都尚算整潔~不過早餐又係麻麻地…….

最好味係右邊好似個圈既物體….好似油炸鬼…好好味~




之後出發去左參觀馬德里既鬥牛場…華…同之前睇米哈斯山城哥個無得比呀~




超勁大好多囉~



之後就去到斯高維亞古城(Segovia)

裏面有好出名既古羅馬水道橋(Aquaduct)….係西班牙規模最大既羅馬遺跡之一….係古時用黎運送水源建造既…



穿過水道橋三筒就帶住我地周圍參觀




三筒攝鏡可以話係爐火純青…..影緊都可以走埋咁都夠膽既…


睇下毛寶幾無奈…..哈哈哈哈哈笑死我喇~呢個係阿卡莎古堡(Alcazar)



呢日我又係波點上身~佢就係二姊姊喇~佢話我地好襯~

原因係波點襯格仔喎….唔知咩理論………….哈



仲有佢既真姊姊….我地既大姊姊~我地四姊妹既合照~



由呢兩張相睇得出我真係好驚俾人偷野……..我地俾三筒嚇到好驚~


ja到個袋實一實~







今日好開心呀~~~~~

因為我今日係大陸番黎時收到………………….

之前毛寶生日哥日我地去各自助養左個小朋友…..係我生日後一日就收到佢既資料喇~~~~我好開心呀…..我覺得收到呢份生日禮物真係好有意義呀~~~小女孩好kawaii~~希望我之後有能力可以助養多個小朋友啦:]







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-32日~

一個月零一日~

沒有留言:

張貼留言