2010年10月25日 星期一

食玩訓西葡之旅20100922第八天Part1(天晴)

今日係星期一……..噚晚食完萊斯個自助餐之後…..個肚成晚都係度嘰喱咕嚕……訓得唔係咁好…..但係….我今日做野都係咁精神爽利喎~~~~~~~~~仲有呀…..今日有個同事同我食野……仲要係椰汁燉燕窩~~開心到我呀~唔掂….我發現個人越窮….個人會成日有肚餓既念頭產生~~我真係好唔應該….成日諗起麻辣包同鹽酥雞架…….(我真係好耐無食過喇….因為個人好窮呀)…….



2010-09-22

Day 8—-Part 1(西班牙馬德里->華倫西亞)

又係呢個早餐…..真係….好悶好悶….仍然都係得條油炸鬼好食




在晴朗的馬德里————>出發~好靚呀個天~



呢日係農曆八月十五…即係話我地係西班牙過中秋節~呢位小朋友就係呢日舊曆生日~~所以我就係中途站送左一份小禮物俾佢做生日禮物~


simpsons餅餅一盒~超靚~d餅全部都係佢d樣黎架~~不過哥位小朋友好似到依家都係唔捨得食……….呢日有好多團友同呢位小朋友講:生日快樂~



中途站見到海綿寶寶~~好得意呀~~~~~~

唔知坐左成四個幾鐘頭車…..終於去到—-華倫西亞(Valencia)



去到應該成點幾…又係食飯時間….呢個正呀~~~~

實在食佢d野食到太悶……突然有肉醬長通粉仲任加芝屎……好好味呀熱騰騰~



不過個主菜…救命呀~~~~~第x次食雞喇~~~~~~~~~~~~


我記得….連我咁大食……都唔想食哂…………



甜品係雪糕….呢個就ok啦….又唔算太好食既~



食飯既酒店裏面~個bar都幾靚~



跟住就遊覽下華倫西亞呢個古城….佢係西班牙第三大城市….我地遊覽左佢既市政廣場…古城門同埋聖女廣場…..但係我都唔記得邊度打邊度~




跟住就去左華倫西亞個大教堂喇….傳說中既聖杯就係供奉係呢度~




聖杯呀~~~~~不過都好似唔係睇得好真~





教堂既內部都起得好靚~~~~~~




呢個係傳說中既送子聖母….話圍住佢行九個圈就會有bb….

通常都係聽送子觀音…..送子聖母都係第一次聽……………







今日仲有同事問我……

同事:你唔係叫我幫你去台灣買con咩?

我:係咩?!我有咁叫過你咩??

同事:你叫我幫你買大眼con嘛

我:係咩……我完全唔記得喎

同事:下….你話哥邊d大眼con平嘛…咁依家買唔買呀??

我:…………….唔買喇….我好窮呀…

同事+iris:幾百蚊咋喎?!?!!?!咁都無…

我:下….我個銀包得番四十蚊咋……..

最後佢地兩個都係吹我唔脹…………………………………

窮起上黎既時候…..我就係咁架喇….



好開心呀~~

媽媽今晚蒸豬肉餅呀~~



我噚晚一路聽呢首歌一路喊住訓….我知係愛情既歌..但我都係當佢親情歌聽 [youtube http://www.youtube.com/watch?v=vrTRrbb6AHc&fs=1&hl=zh_TW]

墳前沒有花
容我撥開沙土 用眼淚種些吧
長埋是你嗎
何以未講一聲 就撇下我 回答吧?
上次匆匆一別還約了
結伴去共你遇上那道橋
約定了 改不了
縱使到此時你的心不在再跳
共你快將相會了 重回那一秒

如何回到當時 猶如情侶熱戀的那時 記憶可以 幻作一對蝴蝶飛舞 在時光深處
荼薇紅過都變枯枝 血肉之軀會沒法保持
唯獨春天可以給記住

樓台又架起
含笑洞悉生死 越過另有天地
長眠沒有起
時間若推不翻 就化蝶去遊故地
六呎荒土之下還有你
約定了下世共我更傳奇
最後那一口氣
吐出我當時未講的一句愛你
頓覺遍體輕易會飛

如何回到當時 猶如情侶熱戀的那時
記憶可以 幻作一對蝴蝶飛舞 在時光深處
荼薇紅過都變枯枝 血肉之軀會沒法保持
蝴蝶苦戀花那魂魄也願意

如何回到當時 拿回時間逆轉的鑰匙
記憶可以 縱使此際神傷不已亦曾經春至
凡人無法聽見的詩 種在心中萬劫不移
我知 如何回到當時 猶如情侶熱戀的那時
記憶可以 幻作一對蝴蝶飛舞 在雲海深處
荼薇紅過都變枯枝 血肉之軀已沒有意思
靈魂也可共處




近排好多人問爸爸去左邊…好耐無見過佢好掛住佢…

媽媽都答爸爸去左旅行…………..

爸爸去左旅行….只係呢一次旅行….

去得遠了一點…..時間用得多了一點….想到這裏我不禁又哭了……

爸爸…..你的乖女兒還是每天在想你:]



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-27日

仲有四個禮拜度咋~~~~~~

沒有留言:

張貼留言