2010年10月18日 星期一

食玩訓西葡之旅20100920第六天Part2(勁大雨及後天晴)


今日放假…..用黎渡過我25歲最後一日…….要做既野係…..留係屋企打機~岩岩朝早一起身…..就整理下電腦d相……執下執下…….睇見我地一家三口影既相….又忍唔住喊;[……………..哈哈~今晚好開心….媽媽話要同我慶祝生日….今晚將會去食韓式燒烤~我好耐無食過喇….起碼有成三個月未食過~~星期六晚同左d朋友仔一齊食飯…..好開心….收到好多意想不到既禮物…..多謝大家對我既愛~~希望過左生日係新既一年可以開開心心……同埋最重要既係…….我同媽媽….仲有我所有識既朋友仔….都要身體健康~



2010-09-20

Day 6—-Part 1(西班牙哥多華->白風車村->杜麗多古城->馬德里)

跟住我地就去左參觀杜麗多古城喇~





呢個聖多美教堂係古城入面…..裏面超勁靚…超大…..


不過可惜…..唔俾影相………..其實有好多外籍遊客都係咁影…


諗住影下d古城小巷既….點知三筒又走過黎攝鏡…………….



睇完個教堂就回程lu~



古城正門……個天唔知點解又變番好黑好黑



我地仲話好好彩….行古城哥時無落雨….如果唔係實跌死人囉….


又坐左唔知幾耐車就到左首都—-馬德里(Madrid)….呢個係馬德里既西班牙廣場….不過三筒形容呢度爆勁多小偷…….搞到我地個個勁驚……

攬到個袋幾實~


日落中的馬德里….好靚~



夜晚又食中餐喇~超開心~有紅燒元蹄食~仲有蔥油雞



去旅行時好耐無見既煎蛋~~好好味~



今晚餐中餐我食左好多~因為真係好味~~~

我記得上次都係黎呢間餐廳….其實我唔係記得間餐廳先架…因為間餐廳隔離有間超級市場……係d平價超市…..我就係認得間超市….所以先記得呢個餐廳….間超市賣一支大水只係euro0.25…..痴線!!!!即係港幣兩個幾咋!!!!!平到痴線d野….於是我地一食完飯襯有15分鐘廁所位我同毛寶仲有大姊姊二姊一齊衝左過去……掃平貨……超多罐頭沙甸魚呀~火腿呀~~正~~手信必選~


報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-34日~

沒有留言:

張貼留言