2010年10月13日 星期三

食玩訓西葡之旅20100919第五天Part2(天晴)

噚晚又無啦啦個頭有d痛….不過因為今朝有人幫我買肥仔記既薯仔雞奕米中辣…..所以我有哂生存意志~~對抗到頭痛…….肥仔記真係功不可抹~真係好好味~慈幼既同學真係幸福…….如果我讀慈幼既話我肯發癲日日食(其實我唔知慈幼有無女仔讀~哈哈)……好開心好開心生日有好多飯食~~生完日先開始食少d野啦~~(食少d野直至去旅行為止~哈哈)…….因為貞貞說得很對……我要食好多好多海南雞飯~~



2010-09-19

Day 5—-Part 2(西班牙太陽海岸區->格拉那達->哥多華)

佢個花園d feel其實我覺得同愛麗斯夢遊仙境有d似~以前細個超鐘意睇~




跟住就去左冬宮度參觀








之前都講過佢個皇宮唔係金碧輝煌….係雕功細緻…我都幾buy佢咁用心雕…..仲雕得幾靚….不過有時望耐d….覺得佢好似蜂巢咁….就會打冷震….


下圖仲係天花版囉……俾我雕都雕到頸痛呀……………



呢個有個倒影我覺得真係幾靚喎~~~




影過去對面d民居……下面張相又係背光同閃燈…搞到我同毛寶好似key上去~




個皇宮好Q大….行左好耐….行到身水身汗….終於都行完~




中午飯….中玉…..呢個叔叔都係我地團友~餐飯幾唔錯~~


無左蕃茄蛋花湯….變左蕃茄炒蛋….哈哈~~不過個酸排骨都幾好味~~



食飽飯又坐左n個鐘頭車去到—-哥多華(Cordoba)










今日新同事chole見到我iphone張相問我相裏個男人係邊個….

c:呢個邊個黎架??

我:我爸爸黎架~

c:華….幾靚仔喎

我:梗係啦我老豆黎架喎~(講到佢好似我個仔咁~)

c:張相幾耐之前既先…..幾年前??依家會唔會變哂樣架

我:(我指住得五歲既我)…你話有幾耐….哈哈…不過佢依家都係咁靚仔!!!!!

我確信…..爸爸到依家一樣咁靚仔…..



報時:距離肉骨茶新加坡之旅仲有—-39日~

有咩特色野食呀…..

1.海南雞飯

2.鴨飯

3.肉骨茶

4.炒粿條

5.叻沙

6.印度薄餅

7.沙嗲

8.囉惹

9.辣椒蟹

10.珍多冰

華~~~~我有無咁大個肚dum食哂佢呢~



好似好耐無見你咁………………

有d……掛住你呀………………

沒有留言:

張貼留言