2010年10月27日 星期三

食玩訓西葡之旅20100922第八天Part3(天晴)

今日既心情麻麻地…….最衰都係哥個好衰既客…..搞到我今日整日既情緒都係低落中………………………..唉…..今日全部客都奇奇怪怪既……衰人黎架…..好彩下晝小i既朋友仔買左個麥當勞上黎俾我地一齊食~~hehehehe~連續三日有人請食野~真開心…..連續四日無用過錢喇…….覺得自己好叻~仲keep到有四十蚊係銀包~



2010-09-22

Day 8—-Part 3(西班牙馬德里->華倫西亞)

仲係華倫西亞……不過又係行名店街既時間……呢個時候…..係一家六口最悶既時候…..因為大家唔買名牌唔知睇咩好……daddy同mum一早唔知行左去邊…..於是我地四姊妹搵左個檔口坐低….飲杯野…..嘆下就算喇~




坐低….唔諗…..一定叫jar sangria飲…之前去睇flamingo飲哥杯超怪





令我對西班牙既sangria有d失望……..不過應該係佢哥度有問題je~呢間d sangria都唔錯….不過我都係覺得澳門唐吉訶德哥d好飲d~


四姊妹樂也融融~哈哈~



飲下酒…咁梗係要有d小食啦~~叫左呢個魷魚圈

食就幾好食既…..炸完仲係咁嫩……不過我覺得有d貴囉~



呢個….其實我地睇餐牌唔知係咩黎(寫西班牙文)…見到幾平(2.5euro)…咪叫黎試下囉……個侍應狂問我地係咪要一個…..我地不停話:yes!just one……….點知黎到……原來係燒蟶子…………仲要唔係好大隻…..

原來佢係奇怪我地四個點樣分呢隻野……最後我地將呢條蟶子乾分為四份……當香口膠咁咬



飲完野……跟住就到個團既食飯時間….d團友勁有米…又gucci….又miumiu……又LV………我地係岩架…飲個下午茶就慳番好多~今晚既晚餐係—-萬眾期待西班牙海鮮燴飯~見唔見到大火燒緊我地d飯呀~~~~~

我偷偷地隔住玻璃影~



先黎個沙律先….不過不失~因為其實我唔鐘意吞拿魚沙律~



出黎喇~~佢會攞出黎俾我地影下相先~~~~~



咪以為好細個呀….係咁勁大個架~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



好鐘意我地三個一齊影既呢張相~~~~~~~~~~~~~~



之前已經知佢d飯係生生地硬硬地..有哂心理準備…但點知………..


我講真………..真係幾好食喎~唔錯唔錯…哥日我都食左好多~



一家六口幸福家庭一齊出現喇~~~~~daddy似唔似技安呢???

我地有時叫佢做技安爸爸~好開心可以識到呢班咁好玩既團友~~



甜品雪糕…麻麻啦….好味係隔離既cream同焦糖汁~



三筒話呢間餐廳既西班牙海鮮燴飯係攞過獎既~

仲話係勝景遊先有咁優質既野食…..0我….哈哈..



由於呢晚係中秋佳節…又係毛寶舊曆生日…所以我地過哂daddy房~

我地哥日既口號係:”食燈籠,玩月餅”….你無睇錯我都無寫錯…哈哈…我地真係係酒店房點火…傻傻地…大家千祈唔好學….哈哈~



一家六口幸福家庭大合照….呢日三筒都有黎我地個趴地~有紅酒兩支香檳一支……西班牙火腿…..月餅百力滋等等小食~~~玩多幾晚熟左我癲到一路品酒一路full面膜~但係我又要一路full一路帶眼鏡~~哈哈

一full完munk開面膜時三筒驚叫話我真係白左…..仲追問我係邊隻面膜佢話佢都要試下…….傻傻地…如果我見到佢full…..我想打死佢…..核突~中秋節哥晚真係過得好開心~好好玩~







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-25日~

毛寶好乖…已經開始計劃緊行程喇~

好好珍惜今年最後一次旅行喇~

沒有留言:

張貼留言