2010年10月19日 星期二

happy happy birthday 2010~

heheheheh~~~今日我生日~我大哂~~終於到左我最唔鐘意既26歲喇~(原因係因為我唔鐘意26呢個數字….我覺得呢個數字好核突….係咪好怪~)….又大一歲….之前話有幾個大計劃係25歲要實行….最後一樣都無做…..咁今年我希望我識得照顧自己….唔使媽媽擔心….再識得照顧埋媽媽咁就perfect喇~多謝爸爸媽媽係26前生左我……令我可以黎到呢個世界玩~玩~玩~….哈哈…..雖然今年發生左一件令我好唔好開心既事…..就係健康既爸爸突然離開左我同媽媽…..但係我應承爸爸你…..我以後會繼續承繼你樂天開朗既性格…..開開心心咁生活….我諗你係想我咁既….我愛你…爸爸*3*



一歲生日哥時呀~哥時我已經係叮噹蛋糕~證明我由細鐘意到大~


我係中間哥個呀~~加送我老豆半棵照*3*




兩歲生日~澳洲渡過~以我記憶….仲有一次係香港…有一次係埃及~




五歲生日…..係麥當勞渡過~唔講唔知….我以前係超驚麥當勞叔叔架…


次次見親都喊…..呢張就係我好鐘意既相喇~因為有爸爸同我一齊切蛋糕….因為呢樣野以後都唔會再發生….所以一切黎得特別珍貴:]….呢張仲係我一開電話哥張相…..同事就係見到我呢張相讚我爸爸靚仔…..我唔多唔少應該都遺傳到佢d野少少既~



細細個我就已經帶眼鏡…..嗚嗚~




除左頂麥當勞帽之後…..點解變左疏疏蔭既….以………………


不過係好難得既全家福喎~







夾都無咁岩….

噚晚我老爸又貢入我個夢度~

雖然唔係同我講d咩….只係發d家庭瑣碎事既夢

講我叫我幫我ja番架車番黎(事實上我同佢都無車架喎~)

但已經又令我開心了一點~


以後都要同媽媽開開心心咁過每一日*3*



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-33日~

沒有留言:

張貼留言