2010年10月5日 星期二

食玩訓西葡之旅20100917第三天Part2(天晴)

落雨呀今日…..呀……..好黑呀個天…..真係好唔鐘意落雨呀….因為落雨都唔會令到人流變少既……….以前落雨就會無人黎我地哥度….依家……就算打風都係會有人衝上黎……真係熱情~就係因為落雨所以放工就無去買野食…..搞到我依家鬼死咁肚餓….哈哈…..我真係好鐘意食野架~今日都仲係度諗緊搞唔搞生日好….同小i傾左一陣…..又變番想搞….不過又未諗定搞咩好tim…有咩好提意呢~唔知我生日哥日好無天呢?~希望好好天啦……



2010-09-17

Day 3—-Part 2(葡國里斯本—->西班牙塞維爾)

個葡撻貴就唔係話好貴既….1euro一個….點都要試下正宗既葡撻卦

個結果係……超甜……………………d酥皮少過我地哥d……我覺得澳門瑪加烈好食d喎~可能就番我地既口味啦~點講都好……我叫做試過正宗葡撻啦下~好彩買左一個咋




ja住個葡撻係通去黑馬廣場既道路留影~



呢間又係另一間排隊店買葡撻既…不過我個肚已經無能力再去試喇~



係里斯本既最後一站喇…..之後我地就要坐車去葡國既依奴拉古城(Evora)…….再之後就坐車落去西班牙既塞維爾(Seville)

呢一日係不停坐車…坐車…坐車……..



搖左兩個鐘車度就到左依奴拉古城….行去食飯中……..



食飯既地方有個幾靚既花園架~~~~





見到個餐廳咁靚我地都好開心~~~d(木台)又對住個花園喎~



點知佢話食得叫我地出去影住相先…呢個係戴安娜神廟….唔知有無記錯



所謂既依拉奴古城…..原來只係一個去西班牙既中途食飯既地方~


我地係唔會行佢個古城既……聽完….呆左…….哈哈~



有得食囉~餐湯…….唔…….豆味囉…..豆蓉囉…….

佢地d湯都係咁…..攪爛d野……然後煲成湯…..e…….其實可以唔攪爛佢….煲雜菜湯都得卦……………….我發現中國既老火湯真係正呀~



今日係食—-葡式烤雞…..唔係特別好食…唔係特別難食…………………..


填得飽個肚啦~



噢~甜品係….我愛的布甸…個個香港團友都唔想食…….

下….呢個無野喎….ok好食…..可能我地平時有食開所以無抗拒囉~



之前係酒店附近買左包薯片食……見黑色以為好型….坐車坐到悶悶地開黎食

食落又唔覺佢有咩特別喎…..邊個識葡文幫我睇下佢係咩味??



一去到西班牙塞維爾(Seville)…節目就係睇Flamingo(佛林明高)…..同鬥牛一樣….係西班牙既國技…..之前去西班牙同係澳門都有睇過……超興奮~超期待~~~45euro睇Flamingo再包一杯飲品……唔貴唔貴~




呢個女仔係寶寶既飛佛….讚佢靚女又皮膚好~我都覺得幾靚~







哎呀…….

其實我又唔係咁想咁快到生日….

原因係我今年已經2x歲…..

我唔係咁鐘意呢個數字…….

係咪好變態呀

我有數字情意結…..



我依家成個腦淨係諗緊…..

星期六個海鮮邊爐……..

好想食呀…….

沒有留言:

張貼留言