2010年10月12日 星期二

食玩訓西葡之旅20100919第五天Part1(天晴)

番晏放晏既感覺…..都幾好既….不過唯一唔鐘意就係放工既時候……個天已經黑齊既感覺……….感覺要即刻跑番屋企…..同埋有d孤單~……今日我收到學校封信…..收到成績單……..仲有…通知我…..行畢業禮~好開心我終於都大學畢業喇~我相信肥仔知道一定好開心好開心~~因為我媽咪今日都好開心~~畢業禮係觀光塔舉行….好似幾勁喎~哈哈~媽媽諗住我生日前一日請我睇水舞間….點知佢星期一二都唔開……唯有之後先再睇囉~



2010-09-19

Day 5—-Part 1(西班牙太陽海岸區->格拉那達->哥多華)

起身…化埋妝….換埋衫…..叫醒阿寶….七點幾….

七點半打後……個天都係岩岩先想光…………………………………..




又去食個超飽早餐….最不滿係呢度d牛角包全部都係甜味…..我要重牛油架

最前面哥舊超難食…..我以為係蛋…..原來係少少蛋….加薯仔…..又凍…..睇後少少見唔見到我寄俾自己張postcard呀~



食完早餐…..呢個時間應該都有八點半…個天仲係叫岩岩光哂….


呢度就係咁……..八點幾先差唔多出齊太陽….八點幾日落…..傻傻地…..



呢間就係我地係太陽海岸區住既酒店….我本來想影下個正門….

佢明知我影緊特登走埋去攝我鏡!!!!!!佢!!!!就係……我地既領隊三筒……er…..佢解釋佢攝鏡既原因係因為佢話自己呢日著得好有型….好似….白馬王子喎………………er…..佢最後俾我地成團人笑佢係now仔囉……………………………….



中途站!!!!!!好靚呀~雪糕黎架~~成個都係donald~~不過我驚急尿…無買~



一堆火腿~~~~~~有一隻送俾我就好喇~~~~~~~



今日既第一站—-阿爾罕布拉宮-紅宮(Alhambra Palace)/避暑山莊(Generalife)


我鐘意將飛側面d圖案~



阿爾罕布拉宮位於格拉納達城外西南方的山崗上….最初原址建有要塞稱為Al-Andalus…宮殿為原格拉納達摩爾人國王所建..現在則是一處穆斯林建築、文化博物館。(from維基百科)….唔上網搵番…又唔記得左~~

淨係知佢避暑山莊個花園好大好靚~~~



佢仲有一條不成文規條….就係:不准跌倒…..哈哈….因為之前有個美國遊客唔小心係佢個水池跌倒要佢地賠錢…..於是之後佢地就唔俾人係佢哥度倒親喇…..但係跌親呢d野好難講架喎…………………….又唔係特登既……………





大得黎之餘仲要有好多玫瑰花囉~少女都鐘意卦~



之後就行左入去佢個皇宮度睇下喇~



好靚呀~~~佢個皇宮好鐘意有水~~~~




佢個皇宮唔係金碧輝煌哥隻…..全部都係雕功細緻~~~~~~~~~

痴線好似d中國雕象牙咁…..但係佢係雕成個皇宮~~~~



仲有個皇宮又係再有花園~~~~~~~~~~~又係有水~~~







呵~呵~呵~

我連呢個西葡之旅都未寫完~

已經鐵定左11月22日去新加坡玩四日喇~~~~~~

好開心呀~~~~今日去落訂既~機票已經confirm左~

仲差酒店咋~今次搭新加坡航空….

不過唔係搭A380..因為A380 d起飛時間太爛….

一係香港去新加坡要搭下晝四點八….一係番黎搭朝早九點…..

每日得一班…………….唉……其實我真係好想好想坐下呢隻超級大既飛機

想感受下呢隻大機坐得有幾舒服~但今次都係未能實現~

我未去過新加坡架~~~~

團友有我…毛寶….同埋我媽咪~~~

好開心好緊張可以同埋媽咪一齊去旅行呀~~~~~

即係話~~我又有得開始倒數喇~~~



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—40日~

今次係自由行…又要開始研究喇~

沒有留言:

張貼留言