2010年10月30日 星期六

食玩訓西葡之旅20100923第九天Part3(陰陰地天)


yoho~~今日星期六好開心~~噚晚點半訓…..訓到今朝十點三~自然醒……成個感覺好正~好舒服~~~~~~今日好開心~~因為我今日中午同毛寶食左個好好好好好味既肥仔記薯仔雞奕米中辣……d雞奕好好味薯仔又夠淋……連d辣…..都係辣中帶甜~食完之後就開始計劃下新加坡既行程……..傾完又再打機…..夜晚我煮雜菜湯羅絲粉…….食飽飽就開始睇犀利哥大結局(係咪好娘呀我特登留係屋企睇架~唔知有無人同我一樣鐘意睇呢~)….最開心係開心左成日兩個人既使費加埋都係七十幾蚊(午餐肥仔記+夜晚煮羅絲粉材料+熱浪一包)…..唔使使好多錢都過得好開心~



2010-09-23

Day 9—-Part 3(西班牙華倫西亞->巴塞隆那)

離開我好唔捨得既桂爾公園……去到我去西班牙既其中一個景點—-聖家族大教堂(Sagrada Familia)……都係由高迪設計…..由1877年開始設計….1882年開始建造…..呢個教堂應該可以號稱係起得最耐既教堂喇卦…….由建造開始到依家……仲未起完囉…….預計要多五十年先可以起完…..計計下…..即係到我75歲先起好….我地仲話:約好五十年之後再黎睇完成品…..好鐘意呢個教堂呀~








係維基百科搵到少少高迪既資料:高迪終生未婚,除了工作,沒有任何別的愛好和需求,聖家堂是他最偉大的作品,他把一生中的43年都貢獻在那裡,1925年還乾脆搬到教堂的工地去住,全心全意研究教堂的結構設計,1926年6月7日的下午,高迪完成當天的工作從聖家堂到市中心的教堂做禮拜,被一輛電車撞倒,當時他衣衫破舊,路人以為是流浪漢,把他送到聖十字醫院,三天後去世了,大家才發現流浪漢竟是高迪,為他舉行了很隆重的葬禮,送葬的隊伍從聖十字醫院一直緩緩的延伸到了聖家堂,把他安葬在他未完成的聖家堂地下。

高迪佢真係…………………….點解會咁死架…俾人當左佢係乞兒……………………但係高迪既所有設計我都好鐘意同埋好正~


聖家族大教堂既後面….但係我就鐘意前面多d~後面好似有d恐怖feel~




點解個天唔藍架…………..真係0徒哂呀………………………..


燕早同寶寶仲識到新朋友仔tim~佢係大姊姊架~



仲有呢個仿聖家族大教堂完成品模型…多謝1100euro~

我又覺得唔算太貴喎因為真係幾靚~


偷偷地帶人地頂帽影相~哈哈哈….仲學人擺鋪屎



之後就去左食飯….點知架旅遊車個GPS資料唔阿新….老點左我地唔知去邊……夜晚既巴塞隆那……………多車到癲……………



最後搵左好耐先搵到間中餐….今餐仲有老火湯飲喎~

奇蹟呀~終於唔係蕃茄蛋花湯或者紫菜湯喇~





報時:距離西班牙肉骨茶之旅仲有—-22日~

到底今次要換幾多錢過去呢???苦惱中~


沒有留言:

張貼留言