2010年10月21日 星期四

食玩訓西葡之旅20100921第七天Part2(天晴)


對~今日係廿六歲第一個工作日…..結果係…..正~開開心心咁過左一日~~~~今日仲收到一份好靚既禮物~~令我既心情升到高點~~呵呵呵~真係好靚呀*3*….多謝毛寶~…..打風tim……我唔想打風呀….都唔明點解d風硬係鐘意係星期六日先打……令到人地個周末好掃興架嘛………唔~好~打~啦….當我求下你喇~我仲鬼咁叻驚打風去買定四個杯麵番屋企~~好叻呀~~~



2010-09-21

Day 7—-Part 2(西班牙馬德里->斯高維亞古城->古羅馬水道橋->阿卡莎古堡)

行完古城之後就到我期待已久既中午特色餐~



係食西班牙燒乳豬~~~~~~~~~~~~~




個麵包超大~~普遍佢地d麵包都係好硬….最唔開心就係無牛油囉~


呢餐我記得我地係”一家六口幸福家庭”一齊坐架~好開心~我地自己衝去六人table三筒都吹我地唔脹~



我地好捨得用3euro叫左支可樂飲~~~因為太耐無飲過喇~~~


不過佢地d可樂爆勁唔好飲囉……唔夠氣….又甜………….都唔係可樂味既…



上湯喇~滿心期待中~~~~~~~~~~~~~~~~~




不過飲落…個質感怪怪地既……點解個湯有d淋淋地既物體既……..有人開始散佈謠言:哥d係咪肥豬肉黎架……………………..下…唔係下嘛….咁多肥豬肉


開頭我堅持話係麵包仲話邊有咁多肥豬肉丫~…係人芸亦芸之下……..我飲左兩啖就放棄左….就後三筒證實…..係麵包黎架~但係我地都唔敢再飲喇~



主角出場喇…..講講有咩特別先….就係西班牙乳豬食之前會成隻攞出黎….之後就會有個人出黎講一大輪野(好似幫佢念經咁)…..之後就會由哥個人用一隻當刀咁樣切隻乳豬~~~證明好脆…最緊要係最後哥步…..就係佢將切乳豬隻碟….



一野飛出黎…..所以將會去西班牙既朋友仔….記得攞個靚位影相之餘….記得小心隻碟同唔好嚇親喇~



之後因為二姊姊衝出去攞住隻豬腳仔影相…..個男人俾佢切第一刀…



羨慕死我喇~~~~~~~~~~~~~~~~~



之後仲同個男人影左張相(其實佢應該係經理)



最後深情互望既一張…佢地兩個好似影緊婚紗相….救命~笑左佢超耐~



之後經理再為我地分乳豬…….我已經企到則邊邊位…….


佢都仲係特登望住我黎拋…..搞到我we嘩鬼叫….嚇x死我….我想講既係……就算你之前食過….明知佢有拋碟呢個動作……………..你都會好似我一樣….就算明知…..又俾佢嚇親………………其實事前我以為自己知道好醒….點知叫到成間鋪都聽到……………………..



二姊姊又分到好野喇…..豬脾一大隻…借黎影下~~~




這是我的~太耐無食過大量菜…所以大家都覺呢個沙律好正~


個乳豬勁正~~脆脆脆~d肉又好食…又唔怕漏~~~正呀~~



仲有個甜品都好好味…係好耐之前V字頭哥隻牌子既千層雪糕~








報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-31日~

仲有一個月度咋~~~好開心呀~

沒有留言:

張貼留言