2010年10月14日 星期四

食玩訓西葡之旅20100917第五天Part3(天晴)

今日…….唔……又好似無咩特別喎……呀….咪去左東瀛遊交埋d尾數….再攞d唔同既自由行格下價睇下有咩地方好去囉……今日講d野都好似有d九唔搭八……哈哈~好開心聽日星期五喇~仲約左人去食泰國野tim~好耐未食過喇~~番埋聽日又放五日假梳乎下~yeah~



2010-09-19

Day 5—-Part 3(西班牙太陽海岸區->格拉那達->哥多華)

好~繼續哥多華….其實哥多華都係一個古城黎既~



咁就係呢個古城行左大約九個字度…..其實就無咩話特色景點~就係要影下佢個古城囉~




裏面有一條猶太小徑叫花街(Calleja de la Flores)

就唔係咸濕野黎既…..真係種花哥d花呀….哈哈~



基本上我地都係無乜買野哥批人…真係得個行字…..




只係買左個雪糕食…..好好味既士多啤梨味~~個筒勁好食~~



呢晚係番酒店食自助餐….間酒店勁娘….我食到黎呢餐…..

一d都唔好食……..好悶….好厭…..勁唔想食…..唔想食呢d西餐自助餐…..



呵呵~我地呢晚受邀集…一齊過左房歎香檳~支香檳好平…euro兩個幾咋~


我地平得黎都好認真架~~有香檳又有零食…..自此之後…..我地就成立左呢個品酒大會~~一共有六個人~~有一對夫妻(毛寶形容佢地好恩愛~)…仲有一對姊妹…哈哈…咁梗係仲有我同毛寶啦~~~~好搞笑~~對夫妻認左我地四個做佢地個女~所以之後我地成日daddy….媽咪咁叫佢地兩個~~我同毛寶就係三妹妹同細妹…..仲成團人知道我地係幸福一家人…….哈哈~~好搞笑好開心~~好好玩~~好親切好似真係一家人去旅行~正~




今日有人請食野~

好開心~多謝~



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-38日~

行程…無傾

旅行野…未買~~

哈哈~~

沒有留言:

張貼留言