2010年10月22日 星期五

食玩訓西葡之旅20100921第七天Part3(天晴)

好開心呀~今日咁快就有得攞機票喇~~實在太實在喇~~yeah~快快去玩喇~~下晝仲有人請食葡撻~~好開心既一個星期五呀…………不過俾個颱風鮎魚搞到有人命傷忙就唔係咁好喇…….雖然打風可以放一日假……但係會令其他人損失人命同財產……我就一d都唔想咁放假……所以我依家希望唔好打風啦…..唔知點解今日食左葡撻……但係個肚番到屋企仲係好餓~~好似個胃又變大左咁~



2010-09-21

Day 7—-Part 3(西班牙馬德里->斯高維亞古城->古羅馬水道橋->阿卡莎古堡)

食飽飽乳豬之後….就去番古羅馬水道橋哥度影相喇~






我仲記得之前黎哥時係係水道橋隔離呢間食乳豬…..佢個切乳豬個儀式就做得足d….不過佢哥個漏d..上次都食唔哂……咁我寧願要好食d喇~



之後出番去馬德里…..應阿大家姐既要求(佢話要買波衫俾佢個仔喎)……..就去左皇家馬德里個鋪頭度買野….我都係買左幾個襟章…..就算lu~

因為我唔鐘意睇波….又唔知邊個鐘意皇家馬德里….其實佢d野係好鬼貴架….



遠影皇家馬德里個球場~



打後下晏既三個鐘時間我地都係馬德里既名店街度購物…..完全唔岩我地一家六口幸福家庭既咀形……所以我地就周圍行下就算…..見到有間好靚既朱古力店…..就入去睇下~~~見到佢個櫃裏面既朱古力好精緻好吸引呀~~





這個人就是一家六口幸福家庭裏面既爸爸喇~~我地狂叫佢daddy~仲有我地話佢好似技安咁得意~~~遲下個樣先有得睇~~哈哈~~



佢地就好似godiva咁磅重計幾錢既~~但佢個磅就舊式好多~



我地買左兩粒朱古力~我覺得兩粒都好好味~~不過都要成3euro~

貴就貴d~不過叫做試過下呀~~~~~~哈哈~~



當大家姐之類既團友掃緊名店既時候….與名店毫不相干又格格不入既我…………就會係街頭影一張少女相當做曾到此一遊就算喇~~



晚餐:中餐~~同之前元蹄哥間同一間…但佢地話噚晚d餸好食d

我就話唔錯喎~因為有中式炸雞奕~我地呢晚琴琴青食完又即刻衝過隔離平價超市掃風乾火腿….沙甸魚等等手信~~~~~呢晚我地仲一家六口品酒大會仲加入埋三筒tim~已經連續第三晚品酒~~之前第一晚就飲香檳….之後兩晚就每晚都飲三款唔同既紅酒~~~~正~~~又有火腿等等小食~~~又有獨家料聽~~一路傾計一路飲酒既感覺好好~~~~~~







hehe我噚晚又夢見爸爸喇~~

一齊行街街行左好耐呀:]

發完夢見到佢第二朝實精神爽利既~



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-30日~

沒有留言:

張貼留言