2010年10月9日 星期六

食玩訓西葡之旅20100918第四天Part3(陰天大霧及後天晴)

今日一大早起身又番大陸搞銀行d野….都係得四個字”心力交瘁”…..好悶好煩我好想快d搞掂…..大陸d野一時一樣…..傻傻地….番落黎就去左買肥仔記食…好可惜太晏無哂雞翼同米粉…..我只可以選擇牛雜麵…..原來肥仔記係要配米粉先係最好食…….嗚嗚……………



2010-09-18

Day 4—-Part 3(西班牙塞維爾->直布羅陀->西班牙太陽海岸區)

就係我地讚緊個鐘乳洞點靚點靚既時候……突然間有個團友話:車……有咩咁巴閉呀….我地中國都大把啦…..桂林昆明多到睇到你悶都得呀




咦…..係喎……中國d仲靚…點解成日都假定左外國既野係特別好?



邊個咁有諗頭呀…係呢度整個歌劇院~~wonderful~



行左出去有個賣紀念品既地方….毛寶說好想買呢個郵筒….

但係賣1xeuro….所以無買…..依家送番俾你喇~



呢張相對開為地中海….我對地中海呢個區域係情有獨鐘架~



仲有直布羅陀山上面係超多馬騮架…不過今次比起上次黎就真係少左好多喇…..我地落車時見到呢隻馬騮….佢癲到…..係度食緊雪條~



呢隻就肥到肥過隔離個肥佬~~~~

呢個時候澳洲黎既大家姐要同隻馬騮影相….佢同隻馬騮距離超遠….導遊三筒不停叫佢企埋d企埋d唔使驚…..我同佢講…你咁叻你自己又唔行埋去….佢話:就係因為唔係我先叫佢企埋d嘛……………….賤….但係我buy~



仲有其他望住人地食野既馬騮仔~佢地無蝨既話都幾kawaii既~




話口未完又見到兩隻係棵樹上面捉緊蝨喇~



直布羅陀其中一個防衛城牆….對開仲有一隻幾靚既郵輪~



跟住就走lu~過完一個簡陋既海關之後…..由於哥日機場唔開….團友連廁所都無得去….於是我地過番西班牙之後團友們就衝哂去m記個廁所….我地呢d唔去既人就周圍睇下……佢地d m記會係餐廳隔離專係開一個小餐廳俾小朋友…哥度有哂大型滑梯俾佢地玩……仲有d(木台)呀櫈呀..變哂兒童型~幾正~








好正~

下晝去左紅街市買海鮮…

同媽媽…寶寶….

三個人打左一個好正既海鮮邊爐…

仲好叻咁樣無食淨野~~~

真係真係好好味~~

呢個係我同爸爸既pre-birthday party~

好開心~

沒有留言:

張貼留言