2010年10月6日 星期三

食玩訓西葡之旅20100917第三天Part3(天晴)

今日星期三囉~放假後第三日番工……都好似過得唔錯唔錯…..不過唔係唔多野做…..但係我心態就好似變得輕鬆左…..可能今日同人傾過計……..心裏面少左d唔開心既野~好事好事黎既……..我覺得我個人係幾硬頸同固執…….自己認為岩既野就乜都唔聽人講……………….其實有時d野……都係唔好咁固執好…..真架…信我…..



2010-09-17

Day 3—-Part 3(葡國里斯本->西班牙塞維爾)

繼續Flamingo~真係真係好睇~呢個係我地成個旅程唯一既自費節目

因為我地係無得睇鬥牛(好可惜去兩次都睇唔到)….因為三筒說:要咁岩線去到馬德里時係星期日先有得睇架…..仲要成60-80euro先有得睇~………………..唉….又睇唔到喇…..都唔知會唔會再去呢個地方……




其實呢個表演幾抵睇喎….因為呢個表演其中有個男人岩岩係今年八月攞左個全西班牙既Flamingo冠軍~好犀利…45euro有冠軍睇~抵~

佢超勁….隻腳上左摩打咁~



仲有其他唔同故事既舞~都幾好睇…好鐘意睇佢地d衫~






到謝幕….我同寶寶都係超勁爆唔捨得呀~好想再睇多d~



今次睇表演既地方原來係舊皇宮改建架~

你真係吹呢個地方唔脹….秋天….仲係天光…..我地睇完個表演……已經八點半有多…..恐怖~



呢晚….又係中餐….我記得呢晚……鹹到喊~

見到嘛~又係蕃茄蛋花湯喇~呢日由於坐左好耐車落西班牙….所以行程就無乜喇~







今日好開心~

因為今晚有媽媽整既西芹炒雞柳~

哈哈~就係咁已經可以令我開心一整晚~

其實我想我自己再變得知足d

沒有留言:

張貼留言