2010年10月2日 星期六

食玩訓西葡之旅20100916第二天Part3(天晴)

我暈喇…..今日係星期六……..兩點度去拜完肥仔之後……就一路咁食食食…….真係全部節目都係食野~食到個肚dum都漲哂….依家食飽夜晚飯就番左屋企…..等睇公主嫁到…….好慘~聽日大結局要去飲喜宴…..所以睇唔到~嗚嗚~



2010-09-16

Day 2—-Part 3(葡國里斯本)

heheh~噚日講到個午餐……又俾人話唔帶燕早出黎

為左表示我無虐兒….我要證明我係有俾飯佢食架!!!!




超嬲囉……我哥碟係佢”畢”到最後d渣滓黎…..

隔離阿婆就布新鮮滾熱辣”窿”面食….唔公平呀….雖則我覺得我自己哥個已經好好食~呢日既甜品係…一埋生果…我同寶很懶…唔想剝皮…所以無食~



食飽飽就開始出發喇~行出餐廳行三分鐘就到左—-花地瑪(Fatima)…..呢度係聖母多次顯靈既地方….臨出發前聽一d天主教徒講:我去到一定會喊!!

我都有諗…..可能如果我係教徒…..我都會咁…….



一入到去就見到個白色教堂~華~好靚呀~(其實入口同教堂條路係………..)



由於哥日有彌撒做緊….所以無得入去參觀其他野喇~



教堂行出黎既風景~起得好靚呀個教堂~


每年既10月23日全球既天主教徒都會聚集哂係度架….



拿~無花無假….行過黎條路真係又遠又熱…又曬

有d虔誠既信徒仲會三跪九叩咁過黎….我真的敬佩佢地!!!!



正面真係好靚靚呀…唔知點解連我唔係教徒…黎到呢度都有一種內心好平靜既感覺……呢度真係….好舒服好舒服架~~~~~~





呢個位置就係聖母顯靈地!!



行前多少少影~呀……………可惡的左下角怪手…………..


你成日話我攝你鏡….你夠攝我鏡咯……………真係曬到隻眼….脫軌~



呢個係我第八張相入面個十字架…唔好睇佢咁細粒….

真實係超高超大粒…..不過呢張我係zoom埋去影…..因為….條路….太………………



好喇……送多個正面俾你地就要走lu~



我其實幾鐘意佢成個白色教堂….然後個頂係金色囉~

依家睇番先知….係個皇冠黎架!!!!好靚~



之後坐車途經….見到嘛???有個細既十字架咁既呢……..

原來葡國都有個耶穌山架!!!!!!!聽講巴西哥個都係葡國送過去…..但係點解巴西哥個出名咁多既???????我地都無過到去影呀……如果有影呃到你地話我去埋巴西~



導遊三筒問我地:似唔似美國條金門大橋呀??…..我地答:似~~~~~三筒:因為佢地係同公司起架…………….但係條橋名….um….er….呀….我唔記得~







噚晚攞住部電話睇下d sms…睇睇下…睇到去今年2月21日號同寶寶既對話

我:雞雞食左飯飯未?好慘頭先俾爸爸笑我肥到就黎爆炸~

寶:食飽飽啦依家等baba車..咁點算呀俾baba笑?

我:佢笑我條褲就黎爆炸bomb~好衰囉

寶:我諗佢肯定做埋爆炸個樣bomb

我:佢仲加一句:唔信你可以自己照下鏡……………夠賤無?

寶:咁你係咪諗住俾佢笑到老呀?

我:如果佢笑我笑到老或者係我既福氣….代表佢陪我到老囉……

睇到呢度…..好唔開心….忍唔住喊左出黎……………..



可能就係咁…..

我噚晚發夢又見爸爸喇….

其實我係西班牙哥時都夢見過佢一次….

哥次個夢唔係太好….

但今次夢見我地一齊番左去出世時住既舊屋

佢氣息好好…..仲煮飯俾我食

有葡國烤雞….同埋有佢平時好鐘意煮既炒粟米

又開心番d……

我諗我真係好掛住你……..

沒有留言:

張貼留言