2013年7月1日 星期一

泰之味

今日…因為7月1日香港回歸….所以我地要開ot……上個星期五已知….其實年年呢一日都要開……不過算啦….好過前幾年……開到成夜晚11點半……然後第二朝又番9點…..依家開一個鐘都好宜人架喇~….星期六:又吃了九記….睇到佢杯雪糕由$6加到$20認真唔開胃….以前食開既$17咸餐已經變左$34…加價100%…..->去學ukulele…姐姐話我地知9月開始加價…由$320 4堂….變做$400 4堂….不過我地都同佢講…..其實呢堂係我地既最後一堂….我地諗住唔學lu~見毛寶依家自己上網搵歌彈都有板有眼….佢應該可以畢業了….我就…由佢啦~….->上左小公子屋企食飯~又大個了~不過已經唔跟我地了~………星期日:中午去西環食咖哩屋食飯..每次我地必叫咖哩雜菜加個油烤餅點咖哩汁….但….佢個油烤餅由$15變做$23一塊….我真係接受唔到!!咁細一塊……點解澳門食野可以咁貴架!!!搞到我食唔飽!!!歐洲d餐廳都唔係咁貴je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hehe~前排試左一間未試過既泰菜~應該都係今年先開既~叫泰之味…係筷子基海灣街…..係地鋪黎既~就係大家熟悉的新濠仔隔離~唔難搵~






叫了點喝的~香芽冰$18……個味道好好飲呀~~~不過我唔知大家係咪同我一樣喜歡香茅的味道~不過甜度減低一度會更好~~好好味~個杯有好多香茅係裏面~~




另外一個是檸檬梳打$23…..咩梳打咁既閉收$23…..原來佢個檸檬梳打內有放話梅呢~~味道很有新鮮感呢~~~




醃生海蝦$68…大隻好味又夠爽~~正呀~~




鹹魚油渣炒芥蘭$42~炒得好好味喎~~好香口~~~我去食泰菜好鐘意呢個架~~




主角出場了~~~~其實我地係特登黎食呢個朋友介紹話好好味既冬蔭功湯海鮮煲<-個名自己作~~唔記得叫咩名~~~價錢好似係$29x(聽講依家起左價)…..實在太震撼喇~~~~成個煲超大….滿哂野……..超多料!!!!!有超多蜆超多金菇……下面仲有好多菇類蕃茄…仲有我好愛既蟹柳~~~~~~~個湯d味仲要超香超惹味!!!!!





重點係呢個煲根本擺唔哂d料….仲有超多的在另一碟~有魷魚青口蝦….仲有成9隻左右幾大下既蠔!!!!!全部海鮮都好好味~~~




呢個碟都係未擺得哂!!!!仲有呢隻!!!!龍蝦!!!!!!!!!!!呢個當時$29x既海鮮煲….有龍蝦有蜆有青口有魷魚有蠔有蝦有蟹柳有金菇同無數不同既菇類~~真係好抵~~




hehe~大學同學聚會….我的唯二大學同學…(大家有幾可聽我講大學同學丫~~)

呢間真係幾唔錯~~正正~~價錢又唔算貴~~





打風都吹唔走你班人~
真難得~
明明上個星期六你同我講話你個bb下個月就會出世..
估唔到…..下個月….
就係今日~~~~~佢都好準時下喎~~~
鄧你開心~~~



我….好想去旅行呀;[
在旅行時沒有頭痛…好開心…
番到黎又頭痛…
我唔想再食咁多止痛藥了~



今日7月1日喎..
代表住…
2013年….
已過了一半~~~~~~~
真的不經不覺~~
係呀~~我已經攞到哂所有既相喇~~
開始寫遊記中~~要期待呀~~

沒有留言:

張貼留言