2013年7月2日 星期二

裕家麵

今日厄運遠離我一天~真正的神清氣爽~個人都好似清醒番d~~~~工作又好似順暢d~~不過呢d好事不會常常有的~真的只有一天~真係~想多日都無~颱風悄悄的來悄悄的走~唔知點解我今日真係好想出街食飯…真係好想…可惜媽媽已經買好哂餸~



好喇~今年年初~我地去食左呢間傳聞中$100一碗麵既鋪頭~~~叫做裕家麵~地址:氹仔基馬拉斯大馬路美景花園美麗閣地下D鋪…..電話:2883 5023






無靚裝~普通一間麵店~





先黎個溏心鹵蛋$20~溏心好味~但唔夠鹵水味~




我叫了西班牙火腿麵$80…..鋪頭餐牌係咁介紹既:選用西班牙24個月火腿切片鋪在足料火腿上湯麵上………..但你會諗….西班牙火腿?加熱湯麵??…….親身試過….火腿的確不錯吃~~~夠哂咸香~~……就咁食好好味~~將火腿放入湯熱一熱….估唔到呢種火腿熱熱地咁食都幾唔錯喎!!!!!!!!而湯底亦飲得出真係有好多料好足料….不過….我覺得太多料…太濃~毛寶話佢好鐘意喎~




毛寶的選擇法國玫瑰蝦麵$90…..餐廳介紹:此湯以法國玫瑰蝦作基礎..配上特別烹調蝦乾和大蔥..中西合壁…………唔…我地走左蔥囉~因為我地都唔鐘意蔥~呢個就平平凡凡d啦….個湯係唔錯既~不過配料係蝦乾咋喎…使唔使$90一碗???




咁都ok既個麵同湯~叫做試下貴麵囉~不過荷包好乾時就唔建議大家去啦~都真係幾貴~~~同埋佢d都得一隻麵….呢隻對我黎太粗~我想食幼少少既白麵~如果有得揀埋麵~就更好~






我超乖囉~~~
我噚晚已經開始在寫冰島blog喇~
乖到我呀~
應該很快有得睇囉~~



我之前幾日睇到有句野寫得好好架…
係我down既一個iPhone萬年曆app…
每朝佢都會彈d北京天氣出黎…我本黎覺得佢好煩架..
點知有一日起身…..望下個電話..
原來佢除左有天氣之外…
仲有一句幾有道理既說話~
哥日佢寫:
如果你是你人生的劇作家
何必把你的人生寫得苦不堪言?
幾有意思喎~~~
即係好多時~~我地係自己俾自己煩惱~
凡事睇開d~開心一d生活唔好咩?
你有無從呢兩句說話參透甚麼?

1 則留言:

  1. "如果你是你人生的劇作家
    何必把你的人生寫得苦不堪言?" 呢句真係勁好喎!!!超正能量!

    回覆刪除