2013年7月23日 星期二

冰島英國自由行之旅2013-06-11第四天Part 1(陰天後轉天晴)

今日又係忙碌的OT中渡過…..雖然厄運與我同行…..但係隔開左一定距離……個心即時定好多~~有時d野真係眼不見為乾淨~~~好多謝今日下午放工毛寶同貞貞落黎地盤探我~~我真係好開心~~~~希望chlo子快d番黎陪我啦~~~



2013-06-11
Day 4—-Part 1(冰島,雷克雅維克 Iceland,Reykjavik->維克 Vik->史卡法特 Skaftafell)

民宿最後一天豐富早餐~又係阿sam操刀~~d女人仔化妝既化妝~執野既執野~~真係多謝阿sam煮早餐~~~~d腸仔仲要用d撈意粉既醬炒過~~~好正~~






今次呢隻乳酪好好味~~~終於正常~~~稀稀的~~好似飲品咁~~好好味~~~



唔知大家記唔記得~~~之前我係度講過話我同毛寶係佢屋企搞緊d新既藝術野~~~就係呢樣~~~~~成張postcard都係自己整出黎架!!!!!!!!呢張紙係一個再造紙黎架!!!!!!我同毛寶一齊整的~~~等到乾左毛寶自己畫左幅畫上去!!!!!!!!!彩色既係特別版!!!黑白的是普通版~~~(黑白係冰島地圖呢!!!!!!!!!!超靚)….毛寶大師真係好勁呀!!!!!連畫畫都咁靚~~~~~~好勁呀~~~最後我地番到澳門已經收到喇!!!!超開心!!!!!
仲要有埋我地既行車路線~~~~好靚呀~~~



離開首都前去番Tourist Information Centre度寄埋d postcard~~(有郵筒~裏面有郵票買~~~咁難得黎到~~唔係唔寄番十封八封俾自己呀下~~




乜係冰島咁易識到人既~大比又識到黎自美國的一對夫妻~佢超勁…番到去仲記得我地3個個名….而我就已經……………………..沒心沒肝的



好喇~出發離開首都了~~~架車行行下中途又見到Bonus平價超市……見呢間幾大我地去補給下….因為越去東北面既地方……呢間平價超市越少~補給定d野食都岩架喇~~走哥時仲落左陣驟雨~~



行到入去好想買呢支”EXOTIC”味既fanta試試….我想問下….EXOTIC味即係咩味??因為我飲完都唔知~淨係知幾好味~



跟住係車上面訓左一陣就黎到史克卡瀑布(Skogarfoss)



呢個瀑布既水量都幾勁~不過我就覺得唔算太特別~
特別在呢度特別大風!!!!!!帶冷帽都無法保暖!!!!都係帶番風褸頂帽擋風實際d!!!





wow~呢個係高難求動作黎架!!!(對我呢d老人家黎講~)




毛寶…係你先諗到咁多動作整古做怪~~



佢旁邊有條樓梯可以俾你行上條瀑布既…..不過呢段路超級的辛苦!!!!!!!先行上一條多碎石既超斜路!!!(普通波鞋點行上去丫….)
大家唔知我影緊佢架….所以佢地既行路姿態唔係扮野架~





跟住再要行一條超長命既樓梯…..攰到我多次停低扯哂蝦咁!!!!!!!!好辛苦呀!!!!!行左大約10分鐘度!!!!!!時間唔長但真係好辛苦!!!!!因為佢d樓級好唔穩陣的!!!但我好鐘意呢張相架~



上到去….唔…..座山咪又係得座山~



仲有個台俾你行出去睇條瀑布…但超恐怖!!!!通窿架喎大佬!!!!好驚呀!!!!!!我無畏高都驚呀~~~~山崖黎架喎~~~



而且影瀑布既位置亦唔算靚!!!!!!本身可以行上d…行出d(不過無圍欄架純粹自己行出去)…不過好似有少少落雨…咁就快快落山好喇…d路咁斜咁多碎石…落埋雨就不得了!!!我唔建議呢個瀑布浪費氣力上~



番落去前見到….華!!!做咩山崖有個後生仔係度呀???????好恐怖呀!!!



原來佢抄某條小路行左落去!!!!唔係呀下…咁高…..個位咁細…咁大風…俾我一定唔會搵命博行過去囉!!!!鬼仔真係大膽d





哈哈~~~~
我受毛寶影響~~~
依家都有d鐘意何韻詩~~~
佢確係唱歌好勁~~~
次次去唱k無一首歌可以完整一個人唱哂~~
一個人唱哂實斷氣~~~
又高音~~~~好勁~~~
佢唱live的確係幾正~~~
仲有~~~
我嚴重覺得佢又靚女又靚仔~~~
噚日出左唱演會海報~~
完全睇唔出係佢~~~靚女到不得了~~
最衰…..佢演唱會哥兩日我地就出發去旅行..
無得睇…毛寶豬最失望了~



哈哈~~
我好想剪頭毛呀~
同埋我其實係想剪胡杏兒衝2個頭~~~
因為實在係太太太有型!!
不過後面同側面要剷青的……
人地就話有化妝有gel頭je….
如果我唔化妝又唔gel頭番工既話….
應該會變成西瓜太郎……………………………….
剪唔剪好呢剪唔剪好呢剪唔剪好呢??
心大心細中~~仲有一個禮拜時間我諗諗~~
我驚我會俾人以為我去考保安部隊~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-87日~
跟團的~暫無野準備~
輕鬆~

1 則留言:

  1. 企在懸崖上已經好驚,仲要行小路一定要好大膽先得

    回覆刪除