2013年7月30日 星期二

冰島英國自由行之旅2013-06-12第五天Part 3(天晴後轉天陰)

我宣佈~喂~放假啦~~~~~~感覺像放暑假~但唔係我放假~~~呢下都好夠爽~~~做起野上黎都特別醒神既~~~放左工去左傾大單野~不過應該計劃告吹~但對我地黎講都應該係好事黎既~~~~~聽晚又出街食飯~~肥屎我囉~~~



2013-06-12
Day 5—-Part 3(冰島,史卡法特 Iceland,Skaftafell->史卡法特國家公園 Skaftafell National Park->荷芬 Hofn)

工友用個冰鑿鑿左d冰出黎~~好晶瑩剔透既呢~~




我地呢d大無畏既工友梗係咩都試下啦~~~~~lam lam睇下咩味先~~~~講真~~我開頭以為好清甜的……唔…..我覺得好似好d血腥味咁~~~~唔知係咪得我一個人咁覺得呢~~~~無錯~~而且我地有d核突~~~大家試食同一舊冰~~~




我真的大愛呢張相呀~~~~~~多謝毛寶大師~~~~~我已悄悄的換了profile pic~~~~好有feel呀張相~~~




呢張純粹想表達~我係著住Mr. New Begining演唱會衫去左冰島雪山~~~~~~布志綸~~~~(搖旗吶喊ing~)




呢張真係好似工友~~




我們也有合照~





有咁多火山灰既冰河…都….幾有特色丫可~~~~~~



工友們正確的下山示範~落斜身要向後~冰鑿也要在後方~但動作也真太醜~~~~~




團友們又再成功踏足一個地方~滿足~





最開心係~本身天氣預測行冰河既呢日…係會落雨….但係竟然無大風~亦無落雨~仲要出太陽~感恩~~





我地參加呢個兩小時既團…..有個幾鐘時間係冰既~都唔錯~所以依家踏上歸途了~




我覺得iPhone全境真係又好用~又方便~又好玩~影得又靚~~




hehehe~幾經努力~又行番去原來著冰爪鞋既地方~除冰爪鞋~帶冰爪鞋行山路好難行~~




不過架裝住連司機同團友17人既車…..真係細到無人有…坐得超辛苦!!!!!!!!!連我呢d體形咁嬌小既東方女孩都辛苦…..何況西方既大漢???




原來今日係導遊第一次帶隊呢~不過時間掌握得唔係幾好喎~~~好似玩左成兩個半鐘~~~不過益左我地~~~~~哈哈~~(呢張相相信係一個香港人幫我地影~參加呢團加埋我地有8個講廣東話既人~~)



有黃巴士呀~~唔知係咪參加一日團既人先有得坐呢架呢???定係呢架真係一架校巴黎架??


一世慶祝整個地球上…
億個背影但和你
上…

想說你知整個地球上…
無人可使我更想  奔向~
(好鐘意好鐘意呢幾句歌詞的~)
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-80日~

沒有留言:

張貼留言