2013年7月31日 星期三

冰島英國自由行之旅2013-06-12第五天Part 4(天晴後轉天陰)

今日又虧左…….噚晚臨訓前少許頭痛……..訓到清晨5點又痛到醒左……起身即刻食兩粒特強必理痛……….到依家放工呢刻仲係頭痛……唔知自己搞咩….



2013-06-12
Day 5—-Part 4(冰島,史卡法特 Iceland,Skaftafell->史卡法特國家公園 Skaftafell National Park->荷芬 Hofn)

好喇~行完冰河我地就再度出發喇~~~





今日既午餐我地只係食左係酒店偷偷運走既重料夾包~~因為四野無人~又無休息站~~~點解我地會咁醒目有整麵包架~~~~~又由本身既天晴….變得有d陰天…..正在暗暗嘆息…




揸左大約一個鐘頭車就黎到……..wow!!!!!我知會去睇浮冰湖…..但係…..我無諗過個浮冰係咁大架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我以為得幾粒既呢………..呢個就係世界知名既傑古沙龍浮冰湖(Jokulsarlon Glacier Lagoon)!!!!!!我不得不華左一聲出黎!!!鄉下仔第一次見!!!!



之後我地就膽粗粗行d碎石路行落去個湖哥度…其實根本無路架….係自己夾硬行落去的~睇下!!!有好多冰會沖上岸的!!!!!!




呢位團友知道左自己對鞋防水就不停走落湖度行!!




我後來先知道原來上天係咁眷顧我地…..朝早行冰河就俾太陽我地好行d….下午變陰天…係因為陰天下睇浮冰湖既藍係會比晴天下睇會更藍!!!!!!多謝老天爺爺!!!!!!真係好靚!!!!





完全無法形容這種藍的吸引力!!!!!!如果冰塊吸入太多既空氣…就自然變番白色唔會再係咁藍…..我唔知係邊度睇係咁講的~




真係好多好藍好靚….基本上合埋眼影都會影到好照片!!




呢張全景真係不得了!!!!!!!!!!!!



見到另外一邊有多d浮冰!!我地再行入少少…不過呢段路超多動物屎….覺得奇怪~~




天呀!!!!!冰島是由這種藍色形成的嗎???藍湖溫泉的藍….浮冰湖的藍…都係令我咁著迷~~呢邊仲多浮冰…..呢度我地都花左好多時間行路同影相!!!試諗下如果係跟團點可以咁自由咁行咁耐又鐘意影幾耐都得!!!自由行的好處!!

毛寶大師的傑作~



來~團友們~來笑笑合照一個~阿sam你做咩突然咁正經同咁chok既??






好緊張呀~~~~
我諗住聽日去剪頭毛呀~
照舊啦…..
聽日唔講唔出聲就知咩事…
唔好再問~



估唔到咁又到左一個月既最後一日…
真係光陰似箭..日月如梭~~~~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-79日~倒數7字頭~

沒有留言:

張貼留言