2013年7月4日 星期四

貞貞生日會2013@盛宴Feast自助餐

今日覺得有d開心添~~因為今日係星期四喇嘛~咁聽日就係星期五啦~~~咁咪番埋聽日放假囉~~~好野~~~~~~今個禮拜日仲排到d節目懶豐富咁~~~搞到人地好期待添~~~~星期日既節目仲要由朝早9:30開始~~咁…我都唔知我要幾點起身~



hehe~終於寫到貞貞3月份生日的blog了~~鍚鍚~今次我有份參加的生日派對係我和小i和貞貞~因為七公子那個我有事錯過了~所以在貞生日前一晚才和她吃晚飯~地點是金沙城內的自助餐”盛宴Feast”~地方都幾大架~~不過我唔係好記得幾錢~~~不過就當時係做緊中銀信用卡優惠….買二送一~所以三個人去係最抵的~岩哂我地啦~好似每人除開$200度卦~







睇下d野食先~魚生….三文魚幾好味既~不過種類唔夠多喎~而且補給亦不見快~




生蠔就每次行去攞只限攞4隻…..但佢d生蠔補給又係超慢….而且超瘦小無咩肉食~




令我最欣賞既係一大格係擺沙律菜~~可以加煙肉粒和芝士碎食~唔好話我無出色呀~~你知沙律菜都好貴的~





本身見到咁大餅芝士訓係度我係滿心歡喜的….點知我行完一round再諗住去攞已經無哂….亦無再補給…….姑寒!!




呢個貌似擺得好靚既熟食三文魚…貞拿回來吃了一口…就無再食~




仲有其他熟食…不過都係麻麻地啦~







貞說好吃的即整海鮮飯~確係幾好味~~




甜品部超勁大!!!!有個超級高的朱古力噴泉~小孩最愛~我不是小孩~所以我不愛~









我最欣賞係雪糕~並唔係因為係咩名牌…係因為~佢有粟米味雪糕喎~~好味~~粟米味真係好好味~~






生日快樂呀貞貞~我的禮物在另外的公子group~





你倆確係幾大膽~~wakakakka~貞你個樣好好笑呀~~好醜呀~~~




另外的公子group生日會無我份的~都post下出黎啦~佢地去左某酒店的中菜部食盤菜~


少了我的七公子~就是少了一個帥哥



沒有了我的”就是你”就是沒有那麼的帥(自戀mode)




生日快樂~許願要靈驗呢~~




七公子要才華有才華!!!睇下個蛋糕既字~我地自己做左個新字出黎…痴線架呢班人~



呢張咪仲恐怖過朗公子生日時我整貞公子頭哥張….毛寶假想我係度添呀~





好襯你~~希望你喜歡呢d禮物啦~雖然我無親手一起送你~



第二幅圖既領取劵係毛寶畫架~好靚呀~~仲有d內容好好笑~~



七公子的生日會今年暫時未有一次齊人呀!!!!!!!可惜~~下一個到麥公子~希望人齊啦~~







十月份既旅行有d告急~
話實在……舊年我咪去東歐既….
其實我地本身唔係諗住去東歐架~
我地一家係想去南非的…
點知南非團d時間唔岩….所以就求其報左個平平地既東歐團~
今年捲土重來….又係十月放大假….
但係……其中一間旅行社個南非團已經full左…
而另外兩間心水旅行社又未出….(有可能唔出)
我會唔會….兩年都去唔成南非架?
乜南非咁難去既咩???????????
兩年都去唔到既話搞到我好想去囉!!!!!!



噚日睇到有個朋友既fb寫…
話佢想去好遠好遠既地方旅行….
咁佢有朋友就建議佢去阿根廷~
佢話係同澳門相距最遠既地方….
我學識淺….想請教下咋(無挑戰意思)
但好似由肉眼睇地圖……唔係應該智利或者復活島遠d咩???
定係美國加拿大哥d???
定係南北極??
真心求賜教!!到底離澳門最遠既一個國家係邊度?



鐵定明天出冰島blog喇~大家要來看看呀~

沒有留言:

張貼留言