2013年7月9日 星期二

冰島英國自由行之旅2013-06-08第一天Part 2(冰島微雨大霧)

我今日真係覺得好攰…..我今日真係覺得好攰…..我今日真係覺得好攰…..有無人明白我有幾攰????點解我要俾厄運纏身??因為我前世做得衰野多???點解唔可以俾d喜歡厄運既人同佢一齊???我真係覺得好難頂…..難頂都要繼續頂…我就黎心理唔平衡喇…..



2013-06-08
Day 1—-Part 2(澳門->香港->卡塔爾多哈Doha->英國倫敦London->冰島雷克雅未克Reykjavik)

食飽飽推番舊行李落樓…發現個counter都係根本未開!!!咁又唔奇既….一整日得哥兩班機係英國飛…一班早上….一班晚上9點幾…即係我地哥班…個counter無人都好正常~於是我地搵左個位坐低等佢開….好彩個地勤好好人~仲同阿sam又傾計又講笑咁…佢仲話毛寶同阿sam好似樣…笑到胃反!!又以為我地個護照係中國護照…仲問我地有無簽證…嚇壞人!!其實我之前已經做左網上check-in..不過都要寄行李….仲好嚴咁一件行李真係要23kg…仲唔可以share d kg….所以阿sam同大比都好驚~因為佢地兩個人一個gip~係喎~未講~呢程來回英國倫敦至冰島首都雷克雅未克既機票係£255=3,009hkd~

搞掂check-in後就過海關….於是我地同一日又入境~又出境英國…佢地真係好認真咁check你既hand carry喎…液體要分開擺既規定好耐架啦….不過唔係好多個國家真係好嚴咁執行…..我淨係試過美國囉….估唔到英國都係!….仲要照得超仔細…阿sam背包內既好多寶麗萊相機同菲林都俾佢查左超耐….但反而出境就無再睇過護照喇喎~



入左禁區咪行下街囉…又唔算太多野行…我又唔見有名牌買既?但行完街仲有好多時間淨….成班人坐哂係度恰眼訓….因為呢程機太攞命….我地之前由香港黎倫敦已經坐左成15個鐘架啦…黎到又要再硬等8個鐘先再上機….呢野真係好難頂….唔講唔講….我地已經有24小時無洗過頭喇~最好笑係….我同毛寶行黎行去……大比話:你地個唔知邊個個頭一郁我聞到臭味呀!!!…哈哈~~好嚴重~~




等到21:10我地終於可以上機喇~~發現左個gate開閘哥個就係幫我地check-in哥個~~我地仲笑..會唔會連機師同空姐都係佢做埋~我地既航班係FI455….呢程機係唔包野食的!!雖然我地有食牛扒…但都已經係6小時之前既事~~於是我地又餓~又凍~又眼訓咁過呢程機~我本黎特登揀呢個左邊窗口位架~因為睇人地d blog話係去冰島時坐左邊會易d影到北極光的…..但你睇…根本無黑夜~何來極光….仲要傻傻的mark錯係機翼旁….咩都影唔到~傻仔~



大約3個小時就到首都機場克夫拉維克國際機場(Keflavik International Airport)~冰島再慢英國一小時~到的時刻是23:10….但你看看天色~wow~白天來的~天氣好似麻麻喎~有點唔開心~坐左成18個鐘機….終於來到冰島了~



Iceland Air~



一到埗就入境啦~一踏入入境大堂…..整個地板都係木地板~充滿濃濃的北歐味~i like it~佢地入境手續好簡單~問我係邊度黎…吸印~走得~咁咪好囉~一出黎見到其他野都收哂~有d失望~(大佬~11點幾喇~仲唔收咩~)



落左下一層~好野~~見到仲有一間免稅既超市狀物體未收~~~即刻衝入去~~~點解~因為睇書仔講如果鐘意飲酒係呢度買就岩喇~因為呢度d酒平過出面好多~因為佢地d酒收好重稅的!!!!!所以我一衝入去問職員邊d係made in Iceland既啤酒~唔諗~即買~仲買左支紅酒~



哈哈~我地咪23:10到既(雖然我地已經做左好多野..搭左10幾個鐘機…等左8個鐘…再搭左3個鐘機….因為時差所以呢個時候仲係6月8日晚上)…我地話懶下懶下咁過入境…..咪會過12點囉~咁咪唔使俾多一日租車錢囉~真係好醒目呀我地~~~我地上網訂左呢間租車公司…叫Blue Car Rental….網址:www.bluecarrental.is…..電話:+354 773 7070佢有好多車款揀…咁按你車款分唔同價錢……有職員會係機場接你去佢間公司度(但哥個野遲左10幾分鐘先黎到)….係佢度搞好手續….登記哂揸車d人既國際車牌就ok~



可以攞車喇~我地揀左呢隻車呢~個車尾箱都算幾大~放得落兩個大gip同一個中gip~我地租呢架車8日….連埋全保同GPS係ISK122,050=7935.6hkd……咁多日每人都只係1984hkd(未計油錢)…..不過後尾係佢公司佢又建議我地買多個沙石保險ISK12,000=780.2hkd(咁全保唔包既??)….算啦~冰島沙石路咁多~買埋啦~……攞得車喇~~呢架就係我地架靚仔車喇~攞車既時候記得睇睇架車o唔ok呀~



wow~第一程機場出市區係阿sam揸車~~雖然已經係凌晨時分….但就好似日頭無分別~~唯一分別係…….大霧到痴左線~~~~~真係好大霧….能見度我諗得哥幾十米!!!好危險!!但咁危險我都忍唔住訓著左~大約一小時多d就去到我地民宿~(因為第一次揸…有少少迷路~)



到左民宿~但我地蝦碌的事實在不少~因為個民宿主人唔係度的….所以我地係租車公司叫個職員幫我地打俾佢話佢知我地到左…..佢就教我地係個key box度入密碼攞鎖匙….阿sam係出面搬緊行李…我地3個小女孩點知誤以為呢個係key box(眼訓到傻左)….輸入密碼亂按一個制….點知原來係呢間屋既防盜!!!!!!!跟住個防盜就發出超勁巨響!!!嚇死我地!!!佢一路響我地一路驚….係大聲到不能留在屋內…..連對面屋既人都嘈醒埋…..跟住連防盜公司既職員都黎埋…..不過佢望見我地3個竟然車都無落就走左去…..之後越響越大聲…..我地好驚忍唔住打左個電話俾民宿主人….仲記得大比一句:the alarm is ringing!!!!仲俾埋d聲佢聽….之後佢叫我地再入多次密碼就無事….頂……嚇到成個人醒哂!!!!!哈哈個屋主仲半夜三更衝番黎佢間屋~~好彩佢番得早~~唔係屋都俾我地拆埋~~
我一世都記得呢舊野…你地千祈唔好亂搞!!!!!



呢間民宿上網訂的…網址:nestapartments.is….呢間民宿叫NEST Reykjavik Apartment….我地住係S座…即係一樓….好彩咋…唔係d行李咁重~~呢間民宿我地會住3晚….3晚價錢€385=3850hkd……每人3晚即係962.5hkd….每晚才321hkd!!!平到笑……冰島大部份租房都有季節分的….旅遊旺季係6-9月….呢幾個月係最貴的….其他月份都會平d…同埋佢地都好興會收會清潔費~廚房~我地真係日日有用架~好新既設計~我諗佢呢間民宿開左唔係好耐…d野超新仲有d裝修味….樓下哥層就仲裝修緊~

順便講講~冰島水喉水可以直接飲用~記得將水喉調去冷水哥邊….不過真係超冰既冰水~好似加左冰既冰水咁凍!!!如果想飲熱水就用冰水煲水飲…唔好飲熱水哥邊呀兩邊唔同喉架!!!飲常溫水真係唯有煲好熱水攤凍飲~




其中一間房~



廁所都算幾大~不過就無洗衣機



飯廳~睇睇阿sam拉開既窗簾….依家係凌晨3點幾…個天仲係咁既色!!!!根本就無日落!!!



我同毛寶就訓係廳既梳化床喇~都幾舒服架訓得~~
呢度咩都好~係個wifi弱左d~又夠大~我地先講:我地咁白目…可能佢以後唔租俾黃皮膚既人~





我地就係買左呢隻VIKING beer喇~~~好正呀~~~好似芬蘭哥時飲哥隻~~唔通d水靚d啤酒都靚d??????




去到凌晨3點幾我地先有晚餐食…救命呀~~~~對我地黎講一日有多既行程….終於結束~

5 則留言:

  1. hello 小t

    又係我....我想問呢.... icelandair 買飛時, 機票本身(LOW FARE) 包唔包埋行李費呀?
    (由London 去Reykjavík)

    thanks
    coco

    回覆刪除
    回覆
    1. 拿~你知我記性幾好架啦~~~~以我記得就無收過額外行李費既~所以我岩岩上網幫你搵過...
      係留credit card資料之前佢咁講:
      Purchase additional baggage

      One or two pieces of bags are included in your fare, depending on destination and class of service. Read more about travelling with baggage here.

      If you would like additional baggage you can purchase it here, or add it to your reservation later, in "My Trips". Please see prices here.

      Pre-purchased bags are only available on Icelandair flights. Please note that sports equipment is not available for pre-purchase. By purchasing additional baggage, you also accept our terms and conditions.
      照佢第一part咁寫係可以寄一至兩件唔使錢(包埋)....再多過呢個數就要再買
      以我記憶佢好似係得20kg..唔係23kg~

      刪除
    2. wakakkakaka~我記性真差~睇番上面咁寫係可以寄23kg先岩~
      不過真係多少少都唔可以過~

      刪除
    3. HAHA...我都成日無記性...
      icelandair 咁都幾好WO, 包埋行李. 好過 iceland express! 希望下年去得成...THANKSS! coco ^ ^

      刪除
  2. 凌晨3點幾都咁光,咁咪睇唔到極光囉
    其實警鐘響都唔緊要,最驚係嘈到附近的人瞓覺,畢竟已經係深夜了吧

    回覆刪除